Even voorstellen: Vince

Goedemiddag HF leden,

Na al vaker hier op het forum rondgesnuffeld te hebben wanneer ik een zoekresultaat zag via Google gisteren mij ingeschreven en vind het dan wel zo netjes even kort voor te stellen.

Naast o.a. groot wijnliefhebber zijn horloges toch wel een grote passie voor mij. Dit al voor vele jaren overigens.

Het leuke vind ik zelf, ik heb nooit iets weg gedaan van de horloges welke ik in mijn jongere jaren gekocht heb. Sinds wat verbouwingen in huis en een daarvan recent afgerond te hebben heeft mijn kleine verzameling (want een collectie wil ik het zeker niet noemen) een mooi plekje gekregen.

Hier later wat meer over, want ik heb een vraagje omtrent mijn oude horloges… Die zou k graag weer allen een full service willen geven, maar zit niet goed genoeg in het wereldje om te weten waar ik dit moet laten doen. Dus op zou naar jullie advies als kenners :wink:

Omdat we natuurlijk allemaal meer van plaatjes dan van tekst houden, hierbij wat beeldmateriaal.

De beide Breitlings worden dagelijks gedragen, waarbij echt helemaal verzot van de band. Wat draagt deze fijn!

Daarnaast de Festina, Seiko en Pulsar. Deze hebben helaas te weinig aandacht gehad de laatste jaren en hebben daarom een servicebeurt nodig.
Vroeger altijd met veel plezier gedragen en ik zou ze nu ook graag weer eens om doen. Al ben ik bang dat ik met name de Pulsar te klein ga vinden.
Maargoed, dan maak ik er mijn zoon over een paar jaar blij mee (hoop ik)!
Met name de Seiko heeft altijd wat speciaals gehad voor mij en blijf hem waanzinnig vinden. Denk er dan ook aan om voor een moderne Seiko te gaan sparen. Vind de Prospex serie heel fraai en een mooie aanvulling op de oer Sportura.

Kortom, leuk om onderdeel te mogen zijn van dit mooie forum! Heb er al meermaals plezier van gehad van de te lezen info hier maar nu toch het besluit hier activer te kunnen zijn.

Groet,
Vince

68 likes

Welkom Vince. Veel plezier hier.

Welkom…:+1:

Welkom Vince !

Welkom hier bij HF !

Welkom!

1 like

welkom

Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!!:watch:

1 like

0000002195

Welkom Vince, schitterende superocean. :ok_hand:

1 like

Van harte welkom Vince :+1:

In onderstaand topic een overzicht met horlogemakers, met dank aan @Chlorophyl

3 likes

Welkom bij je nieuwe verslaving, en een meshband is inderdaad een fijne band.

1 like

Welkom Vince!

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op het HF Vince :+1:

1 like

Welkom en mooie collectie.

1 like

Van harte welkom ,leuk dat je er bent. :+1:

1 like

Welkom Vince!

Welkom!