Even voorstellen: VintageMasters (Stan)

Hallo medeleden,

Laat ik me even voorstellen: ik ben Stan, 24 jaar oud en ben afgelopen augustus begonnen met het verzamelen en verkopen van vintage horloges. Wat begon met een enkele gold capped Omega Seamaster met datumfunctie die ik kocht voor € 250 en verkocht voor € 450, veranderde in een vintage horlogehandel met 40 originele vintage horloges waarvan 30+ omega’s zijn. Ik begon met het kopen van één horloge, verkocht het weer en kocht 2 horloges terug. Ik herhaalde die stap tig keer en nu ben ik hier.

Momenteel ben ik voornamelijk actief op Instagram (@Vintagemasters) en werk ik aan een website die zeer binnenkort online komt. Mijn doel is om redelijk geprijsde vintage horloges aan te bieden (realistische prijzen in plaats van wat sommige handelaren durven te vragen) in combinatie met goede klantenservice en het opbouwen van relaties als uitgangspunt. Ik zou graag jullie feedback en verhalen horen over hoe jullie zijn begonnen met het verzamelen van vintage horloges.

Als je geïnteresseerd bent in mijn voortgang (en aanbod), volg me dan gerust. Vraag me ook alles wat je maar wilt. Ik heb enkele foto’s toegevoegd van mijn favoriete horloges die ik momenteel bezit.

Wat zoeken jullie in een verkoper bij het kopen van een vintage horloge?

https://www.instagram.com/VintageMasters

29 likes

Welkom hier en veel succes over een tijdje in het Blauwe deel.

1 like

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:t2:

1 like

Welkom!

2 likes

Bedankt. Kijk er naar uit!

2 likes

Verheug je er maar niet :sweat_smile: Het blauwe deel is namelijk niet voor handelaren :wink:

4 likes

Balen :cry:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Een goede en duidelijke website is altijd wel fijn.

1 like

Welkom @Vintagemasters!

Insta is jullie ding toch?

1 like

Ja maar een website is altijd wel fijn.

1 like

Welkom!

3 likes

1 like

mooi, ik ga je volgen op instagram.

1 like

Welkom

1 like

Kasper is de gatekeeper hier. Als je voorbij zijn Invictameuk komt ben je pas echt lid!

Da’s toch geen welkom man! :wink::joy:

2 likes

:laughing::laughing::laughing::laughing::joy:

2 likes

Jongen er is echt niks mis met Invicta. :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face: vanavond misschien een filmpje uploaden. Heb weer eens wat zitten rommelen…:shushing_face:

3 likes

Met A4tjes?
Heb je een papieren vliegtuigje gevouwen? :joy:

3 likes

welkom-home

1 like