Even voorstellen: VintageMasters (Stan)

Welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Ik wens je veel plezier hier! En succes met je business uiteraard. :+1::wink:

1 like

image

1 like

mooie tijd hier :sunglasses:

1 like

welkom op het forum

1 like

Welkom

1 like

@jur, ik had deze gevlagd en aangegeven dat handel niet toegestaan is waarop betrokkene aangaf zijn links weg te halen. Deze staan er echter nog steeds.
Kun jij een oordeel vellen of deze toegestaan is of niet…
Valt me op dat er hier meestal erg fel gereageerd wordt op handel maar hier tot nu toe nog niet…

Welkom hier op HF
Nou we gaan wel zien wat voor moois je hebt.

1 like

Je hebt per ongeluk je PB naar Jur in het draadje gezet denk ik.

1 like

Ik zal proberen zoveel mogelijk vragen te beantwoorden in een post.

1. Website komt er absoluut aan. Ik ben er mee bezig en hoop het begin april af te hebben. Ik zal geen foto’s of linkjes plaatsen.
  2. Ik sta sinds kort ingeschreven bij de KvK dus ik heb belastingtechnisch geen voordelen van verkoop via Instagram t.o.v een website.
  3. @dennisyzf ik zie nergens een potloodje staan, wil met alle liefde de link verwijderen en m’n post aanpassen maar ik krijg het niet voor elkaar.
  4. Ik pretendeer niet alles te weten, ik doe m’n uiterste best om veel te leren en mede daarom besloten om voor nu even alleen op Omega te focussen. Ik begin een enorme passie voor horloges te ontwikkelen en kan er uren over praten. Handelen/verkopen is een andere hobby wat in al jaren in van alles en nog wat doe (altijd eerlijk en open) en daarmee kan ik nu mijn horlogepassie financieren. Verder leer ik enorm veel van het opbouwen van een bedrijfje.
  5. Verkoopwaarde-inkoopwaarde is niet altijd de winst. Ik bied gratis verzekerde verzending aan, sommige horloges hebben service nodig, een gratis houten of kunstlederen horlogedoosje, garantie, laat foto’s maken door een fotograaf en steek er enorm veel tijd in. Verder ben ik belastingplichtig. Op verzoek ben ik ook enorm transparant wanneer ik een inruil aangeboden krijg of een horloge aankoop. Mijn winstmarge is gemiddeld 20%.

Wat het belangrijkste is: ik vind het leuk, krijg positieve reacties van klanten en bouw een netwerk van loyale terugkomende klanten op. Ik zou mezelf niet als gehaaide handelaar omschrijven. Ook al maak ik €5 winst op elk horloge dat ik verkoop zou ik het nog steeds doen.

5 likes

Er zit hier een flink aantal zuurpruimen, niks van aantrekken! Ziende blind en horende doof.
Veel succes met je onderneming.
Ik zou de pareltjes uit het blauwe verkoopgedeelte wegkapen. Er zijn wel meer hier gerespecteerde handelaren die dat ook doen. Daar hoor je niemand over.
Veel plezier!

1 like

Welkom

1 like
  1. Wat is je mening met betrekking tot de originaliteit van de spitse wijzers op een van de twee UG Wilhelmina’s op je insta?
1 like
  1. Niet origineel. Lume is te nieuw en ze zouden eruit moeten zien als de wijzers van m’n andere Wilhelmina. Heb ze tegelijkertijd gekocht zonder goed te kijken. Domme impulsieve actie. Originele wijzers zijn lastig te krijgen. Het horloge heeft een volledige service gehad waarbij ook de kroon is vervangen… prijs is daarom ook zeer schappelijk.
4 likes

Welkom :+1:

1 like