Even voorstellen: Vladimir

Welkom Sipper,

Hey, die Seiko is ontzettend mooi zeg! Heb je daar een typenr van? En zou je daar eens wat meer fotos van kunnen plaatsen? Het zou wellicht iets voor mij kunnen zijn.

1 like

Leuke horloges! Die Presage heeft een prachtige plaat hoor… :star_struck:

Welkom!

Welkom hier.

Sipke welkom op het forum .! :+1:

Welkom Sipke, die Seiko is erg mooi!

Welkom op dit mooie forum! Heel veel plezier gewenst. De Seiko is prachtig, volgens mij is het deze
SRPF43J1 PRESAGE COCKTAIL HOJICHA HORLOGE AUTOMAAT 38,5 MM.

1 like

Welkom op HF Spike. Geniet van je persoonlijke horloge reis :+1:t2:

Welkom Sipke! :hugs::pray:t3:

Welkom hier bij HF !

Welkom Sipke.

Welkom :hugs:!

Welkom Sipke op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

Bedankt allemaal voor het warme onthaal!
Het was gewoon even schrikken hoeveel reacties er binnenkwamen in de mailbox.
Ik kijk bij tijd en wijlen nog wel eens naar de oude fora waar ik vroeger lid van was waar al jaren geen post meer is geplaatst. Ik heb altijd heel veel lol gehad en goede connecties gemaakt op deze wijze dus heel leuk om te zien dat er hier zoveel activiteit is!

De Seiko betreft inderdaad de SRPF43J1 cocktail Hojicha welke onderdeel is van de Star Bar Limited Edition serie, hier is ook een groene (SRPF41J1) versie van. Ze gaan online voor enorme bedragen weg en dan met name de groene versie hiervan.
Ik zal er een aantal foto’s van maken en bij NA plaatsen. Hoe het licht valt is heel bepalend voor het uiterlijk dus ik zal hier even de tijd van nemen.

De SNK805K2 staat voorlopig nog niet op de planning om weg te doen, ik wil het t.z.t. ook nog eens proberen met een ander bandje. Daarnaast heeft hij destijds rond de 70 piek gekost wat ook niet echt een urgentie geeft om hem weg te doen.

@fdpg1963 je hebt helemaal gelijk hoor! De Orient Star is ook pas in oktober gekocht na een zoektocht die in juni was gestart., de Presage was zelfs in 2021 al voorbij gekomen. Ik heb een horlogebox met 8 plekken gekocht, het nobele streven is om daar dan ook maximaal op te eindigen waardoor er over elke keuze goed nagedacht wordt.

Het eerstvolgende horloge zal waarschijnlijk iets worden waarmee ik ruw om kan gaan om te dragen tijdens het sleutelen aan m’n motorfietsen en de klussen in huis. Hiervoor zit ik momenteel te kijken naar een goedkope optie zoals de Timex Expedition North Field.
41 MM, solar, saffier glas en 100M waterdicht voor zo’n 150 piek.
De Apple is daar wat te lomp voor.

2 likes

Welkom bij de club :slightly_smiling_face: :+1:

Welkom, leuk verhaal en leuke horloge’s.
Die orientstar is inderdaad echt prachtig :heart_eyes:

Welkom Sipke! Hoop wel dat je die Apple Watch in de toekomst thuislaat als ik langskom…

Welkom Sipke!

of:

Добро пожаловать Владимир

:wink:

1 like

Welkom bij deze liefhebbers club!

afbeelding