Hallo!
Met wat speurwerk kun je wellicht een van deze twee vinden:
De Seiko Cocktail Time, of deze:
De Orient Bambino.
(Plaatjes van het Internet geplukt)
Hallo!
Met wat speurwerk kun je wellicht een van deze twee vinden:
De Seiko Cocktail Time, of deze:
De Orient Bambino.
(Plaatjes van het Internet geplukt)
Ook een welkom van een eveneens kersvers lid Stijn. Ben zelf ook nieuw op het forum en leer er ontzettend veel.
Voor een dresswatch zou ik ook voor iets zonder opsmuk gaan. Citizens, het merk dat je zelf al noemde, heeft ook prachtige dresswatches voor vriendelijke prijzen. Ik heb zelf een hele mooie nieuwe Tissot op Catawiki gekocht. Als je een no-reserve item hebt en er is weinig belangstelling, kun je nog wel eens geluk hebben.
Succes en groet,
Emile
Welkom Stijn. Vorig jaar heeft Junghans mij heel positief verrast door de combinatie techniek/uitstraling.
Jong gebruikt wellicht binnen je budget te krijgen.
welkom bij ons leuke forum. na het lezen van je ābinnenkomerā ben ik geneigd om je te wijzen op de mooie horloges van merk a,b,c,d, enzovoorts, maar je kunt ze beter zelf ontdekken en dat kan hier prima.
Welkom Stijn
Welkom Stijn
Hoi Stijn welkom hier .
Toevallig staat er een mooie Seiko Pressage in het blauw , die komt aardig in de buurt van jouw budgetā¦
Gr
Welkom op HF Stijn, tot april 2017 was een horloge van ā¬74,00 mān duurste horloge en ik was er erg trots opš, veel plezier hier gewenst!
Welkom bij de club en neem je tijd met de keuze
Welkom Stijn! Hier eveneens een nieuw lid dat nog volop in de ontdekkingsfase zit. Zo heb ik nu weer wat geleerd over Citizens
Welkom Stijn ! Veel plezier hier
Welkom op het forum, Stijl.
Ha Stijn, welkom op het forum. Je wens een dresswatch te vinden en een budget tot ā¬300 klinken mij bekend in de oren. Ik had ditzelfde doel. Maar, zoals een oude HF-traditie het voorschrijft, heb ik mijn budget opgerekt. Zo gaan die dingen (mijn vrouw vindt het dus de grootste onzin). Zodoende kwam ik tot ā¬500. Maar ergens tussen de ā¬300 en ā¬500 brengt je al een heel eind. Met een beetje zoeken en geduld kun je wel wat vinden. Je zou kunnen kijken naar een Frederique Constant bijvoorbeeld. Een (jong gebruikt) instapmodel met Quartz uurwerk vind je al binnen je gestelde budget. Wil je een automaat, dan zal je wel iets meer moeten betalen.
Hoi Stijn,
Van harte welkom. Je kan ook eens bij horlogeoutlet kijken, hebben ze vaak ook wel flinke kortingen.
Zoals:
Hear hear!
Welkom!
Welkom op het forum, Stijn!
Welkom.
Welkom!
Leuke dingen hoor. Het is wel bare-bones Russisch, wees daar op bedacht. Wijzertjes heen en weer rollen om de datum te verzetten, geen clicks op de bezel, maar wel supercool acrylglas en een leuke stijl.
Dat is geen dresswatch. Het is een leuke retro chronograaf, maar een dresswatch is zeg maar zonder 1 van de subdials en zonder alle print die er staat.
Maar laat je er vooral niet door tegen houden als je 'm leuk vindt.
Welkom bij de club Stijn