Even voorstellen want ik ben nieuw!

Thanks Ron!

Hallo Johan, ook namens mij een warm welkom op dit forum. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar welke horloges bij jou op je verlanglijstje staan. En even een tip voor wat betreft dit forum: zeg je per ongeluk iets waarbij je mensen tegen de horlogeschenen aan schopt dan is dat altijd te herstellen met een plaatje van een mooie vrouw of je geeft de discussie een andere wending door iets te zeggen over een bepaald automerk, bijvoorbeeld: ā€œJa, dat vind ik gewoon, net zo goed als ik een Dacia ook bagger vindā€ . In no time plaatst een fanatieke Dacia-bezitter een plaatje, waar iedereen dan op losgaat en niemand kan je ongelukkige opmerking meer herinneren. Werkt echt top! Veel plezier op dit mooie forum!

Grt,

Duco

10 likes

Welkom op het forum Johan!

Leuk om je nieuwsgierigheid en interesse te mogen wekken Duco!

Mijn grails zullen binnenkort ongetwijfeld aan bod komen, that’s for sure!

Ik ben hier niet beroepsmatig, maar gewoon voor de fun. Ik respecteer ieder zijn/haar mening en hopelijk zij ook de mijne. Ik ben de moeilijkste niet, dus het zal allemaal wel goed komen.

Blote vrouwen? Niks mis mee! In augustus op vakantie naar ItaliĆ« met 3 mooie, blonde dames (waarvan 1 mijn vriendin is overigens). Wellicht een goed fototoestel meenemen…haha

1 like

Dank je wel johngo!

Hoi,

Welkom hier op het forum. Ben zelf ook distributeur van een aantal Scandinavische merken.
Zit hier ook nog niet zo lang.

Groet,
Arvid

Welkom Johan, en ik zie uit naar de ontwikkeling van je plannen omtrent de distributie van je horlogemerk!!!

Arvid en Peter,

Dank jullie wel voor het welkom!

Hoe bevalt het Arvid als distributeur? Welke merken voer je?

Groet Johan

.

Blote vrouwen? Niks mis mee! In augustus op vakantie naar ItaliĆ« met 3 mooie, blonde dames (waarvan 1 mijn vriendin is overigens). Wellicht een goed fototoestel meenemen…haha
[/quote]

Ben gepast jaloers neem zeker een camera mee .
Overigens van harte welkom

haha Dank je wel harb!

Hoop dat ik m’n camera goed kan focussen :wink:

Welkom Johan…

Weet waar je aan begint… Ik zocht ooit info over het schoonmaken van een uurwerkje… kwam op dit forum terecht… en wat denk je?.. van 2 stuks is mijn collectie gegroeid naar een stuk of 10 horloges… da’s 5 per jaar!.. Ok… niet allemaal gekocht… 3 ervan… heb ik zelf gebouwd… ben benieuwd naar jouw ā€œcollectieā€ zoals vele anderen hier ook…

Trouwens… omgeving Eindhoven?.. er zitten daar een aantal bedrijfjes die je prima van dienst zouden kunnen zijn bij het vervaardigen van onderdelen… eigen merkje?..

Dank je wel Arie,

Ik denk te weten waar ik aan begin :wink:

Inderdaad omgeving Eindhoven. Eigen merkje zou helemaal tof zijn ja :wink:
Op welke bedrijven doel je?

Gaaf dat je collectie is uitgegroeid…toch?

Gr Johan

welke bedrijven?.. 't barst in die omgeving van de gereedschapmakerijen… die kunnen vast wel een goudgerand stukkie RVS of Titanium bewerken tot een mooie horlogekast… :slight_smile:

oooo op die fiets :wink:

Kwartje valt nu pas…sorry! haha!

Er zijn inderdaad een hoop metaalbewerkingsbedrijven hier in de buurt…

Welkom :wave:
En zoals zovelen voor mij…
This thread is worthless without pics !! :wink:

Pieter.

Je hebt absoluut gelijk Pieter, zonder foto’s telt het niet mee :wink:

Dus extra thanks dat je toch, ondanks de ontbrekende foto’s, de moeite hebt genomen om me welkom te heten!

Groet Johan

1 like

Welkom hier :grinning:

Dank je wel WatchR!!

kort & krachtig: welkom!

Mijn beste,

Johan, van harte welkom in die passionele kring van horlogeliefhebbers!!
En zo te lezen ben je al geruime tijd door het horlogevirus getroffen.
Voorts kijk ik (als oud ondernemer mkb) met belangstelling naar je zakelijke ontwikkelingen.

En voor straks: ā€œBuona Notteā€ en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink: