Ik ben Johan, 31 jaar jong en woonachtig in Someren, vlakbij Eindhoven.
Ben ondernemer van beroep in de sportwereld. Heb oa een fysio- en performancepraktijk in Waalre.
Buiten het feit dat sporten mijn passie is ben ik ook helemaal weg van horloges (nieuw en vintage), klokken en alles wat met tijd te maken heeft.
Zelf heb ik verschillende horloges van verschillende merken netjes in mijn vitrinekast.
In de eetkamer heb ik 1 wand vol met wandklokken hangen.
Ik hoop hier veel te kunnen leren van jullie wat betreft de techniek van uurwerken. Ben zelfs van plan een opleiding te gaan volgen mbt repareren van uurwerken. Ook een cursus om horlogestraps te maken interesseert me.
Op dit moment in een afrondende fase om distributeur te worden van een Zwitsers horlogemerk. Ik zal nog geen merk noemen, daar ik me kan inleven dat dit tegen de regels van het forum is.
Heb nog een verlanglijstje met horloges die ik graag aan mijn collectie wil toevoegen…maar daar gaan we hard voor werken
Hopelijk hebben we een leuk contact hier met z’n allen hier!
Wekom Johan, ben nu ook wel benieuwd welk merk dat gaat zijn
En laat de foto’s van de huidige collectie maar zien, misschien krijgen we dan wel een idee !
Haha…Ik ben niet veel in Someren, ben veel aan het werk.
Mijn vriendin is opgegroeid in Someren, ook werkzaam in het mooie dorp. Wij wonen boven de zaak, dus ideaal!
Hallo Johan! Welkom op het Forum! En je hebt me met je enthousiasme inderdaad erg nieuwsgierig gemaakt!! Naar je collectie en naar je plannen als ondernemer in de horlogerie!