Even voorstellen want ik ben nieuw!

Hallo mede horlogeliefhebbers!

Ik ben Johan, 31 jaar jong en woonachtig in Someren, vlakbij Eindhoven.
Ben ondernemer van beroep in de sportwereld. Heb oa een fysio- en performancepraktijk in Waalre.
Buiten het feit dat sporten mijn passie is ben ik ook helemaal weg van horloges (nieuw en vintage), klokken en alles wat met tijd te maken heeft.
Zelf heb ik verschillende horloges van verschillende merken netjes in mijn vitrinekast.
In de eetkamer heb ik 1 wand vol met wandklokken hangen.

Ik hoop hier veel te kunnen leren van jullie wat betreft de techniek van uurwerken. Ben zelfs van plan een opleiding te gaan volgen mbt repareren van uurwerken. Ook een cursus om horlogestraps te maken interesseert me.

Op dit moment in een afrondende fase om distributeur te worden van een Zwitsers horlogemerk. Ik zal nog geen merk noemen, daar ik me kan inleven dat dit tegen de regels van het forum is.

Heb nog een verlanglijstje met horloges die ik graag aan mijn collectie wil toevoegen…maar daar gaan we hard voor werken :wink:

Hopelijk hebben we een leuk contact hier met z’n allen hier!

Met vriendelijke groet,

Johan Gruijters

6 likes

Hallo Johan,

van harte welkom op dit leerzame en dure forum (zoals je zult merken :wink: ). We zijn hier dol op foto’s van je horloges dus laat maar komen.

Veel plezier!

Eric

foto’s idd en het merk ben ik ook wel benieuwd naar !

en natuurlijk welkom !

Hallo Eric,

Dank je wel voor je enthousiaste berichtje!
Ik lees al een tijdje mee, dus weet waar ik aan begin :wink:

Foto’s zal ik komend weekend eens goed voor gaan zitten…

Groet Johan

Welkom Johan. Ik ben benieuwd naar je bijdrages.

Dank je wel Rob! Ik ben ook benieuwd naar mijn bijdrage :wink:

1 like

Welkom Johan! Ben benieuwd naar je collectie en ook wel naar welk merk je dealer van wordt.

Wacht met smart op de foto’s

Zodra ik meer mag/kan zeggen zal ik dat direct doen hier Niels!

Dank je wel voor je welkom!