Even voorstellen want ik ben nieuw!

Hallo mede horlogeliefhebbers!

Ik ben Johan, 31 jaar jong en woonachtig in Someren, vlakbij Eindhoven.
Ben ondernemer van beroep in de sportwereld. Heb oa een fysio- en performancepraktijk in Waalre.
Buiten het feit dat sporten mijn passie is ben ik ook helemaal weg van horloges (nieuw en vintage), klokken en alles wat met tijd te maken heeft.
Zelf heb ik verschillende horloges van verschillende merken netjes in mijn vitrinekast.
In de eetkamer heb ik 1 wand vol met wandklokken hangen.

Ik hoop hier veel te kunnen leren van jullie wat betreft de techniek van uurwerken. Ben zelfs van plan een opleiding te gaan volgen mbt repareren van uurwerken. Ook een cursus om horlogestraps te maken interesseert me.

Op dit moment in een afrondende fase om distributeur te worden van een Zwitsers horlogemerk. Ik zal nog geen merk noemen, daar ik me kan inleven dat dit tegen de regels van het forum is.

Heb nog een verlanglijstje met horloges die ik graag aan mijn collectie wil toevoegen…maar daar gaan we hard voor werken :wink:

Hopelijk hebben we een leuk contact hier met z’n allen hier!

Met vriendelijke groet,

Johan Gruijters

6 likes

Hallo Johan,

van harte welkom op dit leerzame en dure forum (zoals je zult merken :wink: ). We zijn hier dol op foto’s van je horloges dus laat maar komen.

Veel plezier!

Eric

foto’s idd en het merk ben ik ook wel benieuwd naar !

en natuurlijk welkom !

Hallo Eric,

Dank je wel voor je enthousiaste berichtje!
Ik lees al een tijdje mee, dus weet waar ik aan begin :wink:

Foto’s zal ik komend weekend eens goed voor gaan zitten…

Groet Johan

Welkom Johan. Ik ben benieuwd naar je bijdrages.

Dank je wel Rob! Ik ben ook benieuwd naar mijn bijdrage :wink:

1 like

Welkom Johan! Ben benieuwd naar je collectie en ook wel naar welk merk je dealer van wordt.

Wacht met smart op de foto’s

Zodra ik meer mag/kan zeggen zal ik dat direct doen hier Niels!

Dank je wel voor je welkom!

Wekom Johan, ben nu ook wel benieuwd welk merk dat gaat zijn :grinning:
En laat de foto’s van de huidige collectie maar zien, misschien krijgen we dan wel een idee !

Dank je!!

Ik merk dat er wel een mate van nieuwsgierigheid is gewekt bij vele…:smiley:

Welkom Johan!! Een plaatsgenoot op het forum!!! Mooi man.

1 like

Welkom en veel plezier.

Dank je Thijs!

Haha…Ik ben niet veel in Someren, ben veel aan het werk.
Mijn vriendin is opgegroeid in Someren, ook werkzaam in het mooie dorp. Wij wonen boven de zaak, dus ideaal!

Thanks mcfr!

Ook namens mij welkom en inderdaad zoals iedereen heb je ook mij nieuwsgierig gemaakt naar de foto’s en het zwitserse merk.

groetjes Lenno

Dank je wel Lenno!

Hartelijk welkom Johan
Fijn dat er weer een nieuw lid bij is
Ik ben ook benieuwd wat er alkemaal in jou vitrine of horlogekoffer ligt

Met Vriendelijke Groeten

Dev

Hallo Johan! Welkom op het Forum! En je hebt me met je enthousiasme inderdaad erg nieuwsgierig gemaakt!! Naar je collectie en naar je plannen als ondernemer in de horlogerie!

Wat een leuk en warm welkom hier!!! Dank je wel DEV06 en Windhund!

Van het weekend ga zal ik foto’s maken van mijn horloges en klokjes!

Welkom op dit gezellige forum, Johan :+1: Veel plezier met de horlogehobby en veel succes met jouw plannen om distributeur van een horlogemerk te worden.

Gr Ron