In het dagelijks leven beter bekend als Jeroen, maar daar zijn er al zoveel van Zeker rond mijn geboortejaar zo rond midden jaren '70.
Ik heb door de decennia heen best wat horloges verzameld, maar daar zat steevast een batterij in. Die gaat leeg, en die vervang je dan een keer maar dat blijft gedoe dus daar stopte ik na verloop van tijd mee.
Op een art deco beurs kocht ik een aantal jaren geleden een zakhorloge, toen is het mechanische zaadje geplant. Een paar jaar geleden kwam daar een automaat van Swatch bij, een jaar geleden gevolgd door een Seiko presage. Recenter is daar een automaat van de Camden Watch Company bijgekomen.
Dit forum was ik al een paar keer tegengekomen als bron van informatie, maar de horlogemarkt begon steeds meer mijn aandacht te trekken, vandaar deze registratie :-). Op het verlanglijstje staat eigenlijk een Telemetre van Tissot bovenaan maar ik moet zeggen dat ik de Airman van Glycine ook een bijzonder horloge vind. Keuzes, keuzes…
Ik had er ook nog nooit van gehoord, we liepen in Londen in Camden rond en toen was daar ineens een winkeltje. Is van een Zwitser die met een Engelse is getrouwd. Het uurwerk in deze is van Seiko.