Even voorstellen wel zo netjes RamondB

Hoi HF-leden,
Na meerdere reviews te hebben gelezen en enkele topics te hebben gevolgd vond ik het tijd om even te melden wie ik ben.
De horloge hobby heeft ruim 10 jaar stil gelegen in die tijd heb ik geen enkel horloge meer gedragen. Mijn interesse lag toen voornamelijk bij “horloges” welke geen tijd aangaven doormiddel van wijzers of cijfers, maar alle andere manieren van balletjes tot led. Naast al die ongein heb ik in 1997 een Citizen promaster hyper aqualand gekocht (MA9024-24E). Niet voor de heb maar voor de functie. Deze jonge heeft inmiddels al aardig wat water gezien. Meteen een vraag ik ben voor dit horloge opzoek naar een stalenband, als iemand een advies heeft….
recent door mijn collega weer geïnteresseerd geraakt in het dragen van horloges. De voorkeur ligt nu toch iets anders als 10 jaar geleden. Recent een G-shock (GA-2100) gekocht voor het dagelijkse werk, zodat de duiker “rust” krijgt.
De volgende wens is er al maar voorlopig buiten budget een Grand Sieko. Tot die tijd ga ik opzoek naar een budget vriendelijke dresswatch.
Bedank voor de toffe informatie die jullie op dit forum samenbrengen. Leuk om de reviews te lezen en te zien wat er nog te wensen valt. Je wordt er hebberig van………
Ramon

18 likes

Welkom op HF en veel plezier hier gewenst! Ach en die GS komt vast wel een keer!

Welkom Ramon en veel plezier hier!

Welkom

image

Handig om te weten wat t budget is :wink:

Ik moest gelijk aan n seiko sarb of 5je denken en t verhaal v n ander lid. Die koos toen volgens mij n andere kleur dan zn sarb ofzo, omdat t anders te veel overlap met elkaar zou hebben.

Dus ik zou denken zoek je favoriete GS en zoek voor je budget dress eentje die de toekomstige GS complementeert.

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

Welkom!

Welkom!

Van harte welkom op ons mooie forum

Thanx voor de tips marnixmoed

1 like

ps momenteel is 1k de max

1 like

hey…welcome

Welkom, Ramon en nog veel plezier op ons forum. Voor 1K is er naar mijn mening genoeg leuks te vinden. Ook in het blauwe deel van het forum

Welkom hier.:+1:

welkom-home

Welkom Ramon! Ik zou even mijn achternaam en woonplaats weghalen als ik jou was; er lezen misschien ook niet-liefhebbers mee.

Mijn beste,

Van harte welkom Ramon, binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink: