Bij deze wil ik mij toch even voorstellen. Jeroen, 31 jaar oud en ben woonachtig in het zuid-Limburgse heuvellandschap. Ben sinds mijn tienerjaren al gefascineerd van horloges in de vorm van Seiko Casio tw steel etc. Nu op het punt gekomen dat ik mijn eerste “serieuze” aankoop wil gaan doen. Heb me al flink ingelezen en georiënteerd, echter nooit eerder aangemeld op HF. Het klokje wat mij op moment het meeste aanspreekt is de tudor Pelagos maar helaas krijg ik de vrouw prijstechnisch (nog) niet overstag . Daarnaast vind ik Armida A1/ Oris Aquis/ damasko da36/ Seiko sbdc047 erg mooie horloges uiteraard allen met bracelet. Ik ben op zoek naar een kwalitatieve automatische diver/ toolwatch die tegen een stootje kan. Mochten jullie nog eventuele tips hebben hebben hoor ik dat graag
nieuw of gebruikt maakt niet uit vandaar dat ik regelmatig de horlogemarkt bezoek op het forum!
Welkom!
Welkom!
Ik ben sinds vandaag eigenaar van een Oris Aquis dus kan er nog niet heel veel over zeggen, wel kan ik je garanderen dat het een horloge is wat je een enorme grijns zal geven wanneer het om je pols zit
Tip die ik je iig mee kan geven is ga alle horloges eens passen bij de juwelier, wees niet bang dat ze denken van daar heb je er weer een die alleen komt passen en niet kopen want zo zijn bijna alle mensen met interesse in een duurder segment horloge.
Veel leesplezier en succes met je aankoop
Mijn beste,
Leuk!! Weer een enthousiast lid erbij!!
Jeroen, van harte welkom dan ook in die sympathieke kring van Horloge-forum!!
Orologio Signaturis Temporis.
Welkom op dit leuke en levendige forum.
Welkom! Aquis is inderdaad een mooie klok. Krijg hem ook deze week binnen .
Ik heb zojuist een foto van de Armida A1 42 mm geplaatst in deze categorie. Echt een super gave duiker met een lume waarbij de lume van een Seiko duiker verbleekt. Echt ongelofelijk. Aanrader!
ik heb vandaag de damasko om, en als je op zoek bent naar iets wat tegen een stootje kan…zoek niet verder. Ik doe er alles mee en de kast ziet er nog steeds als nieuw uit. Een heerlijk horloge
Gr. Jeroen
Welkom en succes met je zoektocht🖒😊
@iStaal Bedankt voor de tip! Ivanaf morgen vakantie dus ga ik zeker doen!
@Sslliikk prachtige klok !
@Ruit helemaal geweldig! Lang voordat hij in Nederland was?
Welkom hier!
Ik heb de Armida A1 hier op het forum overgenomen. Dus niet nieuw gekocht.
Van harte welkom Jeroen! en heel veel plezier gewenst op het enige échte Horlogeforum!
Aankooptip: Longines Hydroconquest automaat. Is er in verschillende formaten; ik heb de 39 mm. Kost nieuw net boven de 1.000 Euro. Komt met regelmaat tweedehands hier op het forum voorbij. Veel waar voor je geld met een mooie afwerking en supergoed ETA 2824 uurwerk. Een merk met een mooie historie ook. Dit is de mijne:
Welkom Jeroen!
MOOI!
Welkom!!!
Net alsof ik mezelf hoor praten… Ik heb ook erg lang getwijfeld voordat ik een ‘‘duur’’ horloge kocht.
Ik kan je wel zeggen, van een Pelagos krijg je geen spijt! Het blijft ook z’n waarde houden (wellicht is dat een argument hahah)
Ik heb zitten twijfelen tussen een Oris Aquis en Breitling destijds. Heb er voor gekozen door te sparen en te gaan voor het droomhorloge:grin:
Mocht je dus geen Pelagos kopen, doen die Aquis erg mooi klokje!!
Welkom Jeroen
Welkom en he noemt een paar mooie horloges!