Even voorstellen+ welk type omega is dit

he hierbij wil ik me even voorstellen en direct een vraag stellen. ik ben david 21 jaar, en heb inmiddels een aantal leuke horloge’s in mijn bezit. echter heb ik sinds kort een omega in mijn bezit, alleen heb ik geen idee wat voor type het. ik hoop dat dat een van de kenners hier op het forum wel weet wat voor een het is.

alvast bedankt

Welkom.

Wat voor horloge`s heb je nog meer?

Zelf heb ik geen idee wat voor Omega het is maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het wel weten. Anders moet je Freddy vragen, hij is dé Omega held van het forum.

Succes !

he ,

ik heb de volgende horloge’s

Victorinox Dive master
Tissot prs200
Seiko 7t62
Rolex daytona 1966
Omega type nog niet bekend

groeten

Welkom,

Geen idee wat betreft de Omega. Verder mooie collectie en er springt er eentje voor mij uit! Brrrrrr…

Heb je een mooie foto van die Rolex Daytona?

Ik denk dat dat voor een groot aantal mensen hier toch ‘de graal’ is

over de omega: ik denk dat dit een vroege De ville is uit de begin jaren 60

Welkom op dit forum! Ik ben benieuwd naar meer foto’s:D

ik ben nu even niet in de mogelijkheid om foto’s te maken, maar zal dit zeker op korte termijn doen. ik denk alleen dat een foto van de rolex voldoende is aangezien ik betwijfel of de belangstelling in de rest net zo groot is.

groeten,
david

David21 Schreef:

ik ben nu even niet in de mogelijkheid om foto’s
te maken, maar zal dit zeker op korte termijn
doen. ik denk alleen dat een foto van de rolex
voldoende is aangezien ik betwijfel of de
belangstelling in de rest net zo groot is.

groeten,
david

Moet eerlijk toegeven dat de belangstelling, bij mij, naar de daytona groter is, maar de anderen zijn net zo goed meer dan welkom!! :slight_smile:

ik heb daar ook wel aan gedacht dat het een De ville is, ik ben echter nog nooit echt een De ville tegengekomen wie ik er echt op vond lijken wel qua vorm maar niet qua totaal plaatje. mocht iemand denken dat het ook een De ville is of toch een ander dan hoor ik het graag.

groeten

http://www.thecanterburyauctiongalleries.com/files/auctions/auction38/617.jpg

lijkt er inderdaad wel verdacht veel op. iemand enig idee wat deze omega waard is. ben ik benieuwd naar in verband met eventuele verzekering. in iedergeval al heel erg bedankt foto rolex zet ik morgen online.

grouten

V.w.b. de waarde van de Omega kun je uitgaan van de goudprijs plus een klein beetje. De keur staat meestal in de sluiting van de band. 575 is 14krt en 750 staat voor 18 krt.
Dus gewicht X het bedrag per gram afhankelijk of het 14 of 18 krt is.
Omdat het model van het horloge niet het meestgezochte model is, kun je globaal van het bovenstaande uitgaan.
Zou het bijvoorbeeld een vroeg goud constellation-model zijn geweest, kwam er wél een meerprijs op, omdat die modellen wat meer gezocht zijn.

Goudprijs kun je hier vinden: http://www.inkoop-goud-amsterdam.nl/

ok duidelijk niet echt de moeite om te verzekeren dus, gaat wel om een 18kt gouden omega band. zag er overigens gisteren wel een de ville op internet staan wie er precies zo uitzag wilden ze wel een beste prijs voor hebben. maar ben absoluut geen kenner en hartstikke bedankt voor de hulp .

dit is een foto van mijn daytona:

groeten

Prachtige vintage daytona! Zuinig op zijn! :~

Prachtige Daytona, veel meer uitstraling dan die nieuwere modellen, althans dat vind ik.:wink:

Mooi ding zeg. Vind alleen die witte wijzerplaat wat minder. Zou zelf gaan voor zwart goed combo.