Even voorstellen: Wicman en tevens NA.

Hallo allemaal.

Na lang meelezen en verheerlijking aan al het moois dat hier voorbij komt, toch ook maar eens een keer een voorstel rondje.

Ik ben Marco.
Woonachtig in de mooie Noordoostpolder en werkzaam in het Almeerse.

Al jaren groot fan van mooie uurwerken, maar geen groot kenner van de verschillende calibers en specifieke merkgebonden eigenschappen en eigenaardigheden.

Jaren gelden heb ik eens van mijn toenmalige schoonvader een Breitling horloge cadeau gekregen.
Eigenlijk een horloge dat ik al lange tijd bewonderde.

Lang verhaal kort, er kwam een scheiding en alle financiële rompslomp vandien, dus horloge verkocht om mijn nieuwe inrichting mede te bekostigen.

Toch altijd spijt blijven houden van de verkoop en met mezelf afgesproken dat, als het ooit weer zou kunnen, ik exact hetzelfde uurwerk weer zou aanschaffen.

En, het is eindelijk zover.
Na lang speuren op het wereldwijde web, eindelijk exact hetzelfde uurwerk gevonden.
Huidige vrouw laten zien, waarol die zei, koop nou eindelijk dat ding, het kan nu en je zoekt al zo lang.

Dus, gekocht en hier is hij dan.
Met verse servicebeurt en nieuwe band, de gebruikte, maar zeer gewenste Breitling.

Voelde meteen weer vertrouwd en eindelijk is de jarenlange wens in vervulling gegaan.

Ik ben weer helemaal happy.

78 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Schitterende Breitling hoor!!
Geniet er met volle teugen van.:+1:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Wat een prachtige Breitling! Geniet ervan en van het forum :blush:

Welkom op HF en geniet van je stoere Breitling

welkom. van harte met de nieuwe (oude) aankoop… en met de begripvolle wederhelft. :wink:

Welkom op het HF, fijn dat je dit horloge weer om de pols kan doen :+1:

Welkom op het forum! Mooi horloge.

Welkom op dit forum! En mooi dat je de zo gemiste Breitling hebt weten te bemachtigen. Op een goede manier ongedaan maken van destijds noodzakelijke keuzes.

Welkom hier en gefeliciteerd

Welkom Marco. Veel plezier hier.

En zo is het cirkeltje weer rond, welkom!

Welkom Marco!

Mooi dat je je wens in vervulling heb laten komen!

Veel plezier hier op het forum en goeie horlogereis gewenst!

Welkom. En fijn dat het je is gelukt. Geniet er van!

Van harte welkom Marco :+1:

Wat een heerlijke ‘oude’ patina kleuren. Welkom hier.

Welkom op het forum en wens je veel draagplezier toe met je Breitling. :100:

Welkom bij de club, toffe Breitling ook.

Welkom Marco

Bijzonder hoe het kan lopen in het leven.
Welkom, veel kijk- en draagplezier gewenst met je Breitling!

Welkom…:+1: