Even voorstellen: Wiley

welkom-home

Welkom…:+1:

Welkom! Leuke collectie heb je al.

1 like

Welkom en succes met je zoektocht :wink:

Welkom Wiley

Welkom op het forum Wil👍

Welkom en succes met je keuze!

Welkom, Wil! Mooie ambitie, prima zoekrichting & veel plezier met de finale keuze!

1 like

Welkom kerel!

1 like

Welkom op het forum! Mooie keuze zal het worden tussen Omega en Tudor. Ben benieuwd wat het gaat worden, succes met de knoop doorhakken :+1:

1 like

Leuk, mooie merken. Hoewel er rond de €1.000,- ook al veel moois te koop is.
Welkom hier :+1:

1 like

Hoi PaulRush,

Dat is zeker waar, maar ik heb vorige jaar een wat mindere periode qua gezondheid mogen afsluiten en wil het nu bekronen met gewoon een mooi horloge wat ik wellicht ook weer kan doorgeven aan een van de kids ooit.

Maar ben het zeker met je eens dat er ook veel mooie en goede horloges zijn rond de 1000 euro.

Welkom! Uiteindelijk zien we ze wel allebei voorbijkomen :wink:

Dat is altijd mooi :+1:.

Welkom!

Hoi Wiley,

Welkom op dit gezellige forum! Ik hoop dat je een mooie horlogereis hebt en dat de eindbestemming bijna net zo mooi zal zijn, want ze zeggen wel eens dat de reis er naar toe leuker is dan het bezitten van… en het bezit van de zaak is einde van het vermaak.

In ieder geval heel veel plezier hier op het forum!

Welkom hier Wil!

Wilkom :slight_smile:

Welkom Wil! Vier meiden dus jij als enige man met in totaal vijf vrouwen thuis? :open_mouth: :wink:

Mooie collectie tot dusver. Heb je al een idee wat voor Omega of Tudor je specifiek ambieert?

1 like

Welkom Wiley! Ik ben benieuwd welk horloge het voor jou gaat worden. Zowel Omega als Tudor maken mooie horloges dus het gaat vast iets moois worden.