Even voorstellen: Wiley

Hallo mede horlogeliefhebbers,

Ik wilde me even voorstellen na heel lang al te hebben meegelezen zonder registratie vond ik het nu tijd om me toch echt te registeren en wat meer tijd op het forum te besteden.

Mijn naam is Wil 42 jaar getrouwd en 4 meiden en woonachtig in het mooie zuiden des lands. Na heel wat goedkopere horloges dit jaar besloten om mijn eerste “echte” horloge te gaan kopen wat toch een hele opgave blijkt. Ik heb de merken al teruggebracht tot Omega of Tudor. Omega omdat het met dit merk is begonnen nadat ik de Omega de ville uit 1986 van mijn opa had gekregen en ik dus daar ook een merkvoorkeur voor heb en Tudor omdat het gewoon mooie kwalitatieve horloges maakt die me ook zeer aanspreken (ik heb voor mijn nieuwe horloge de voorkeur naar duiker/chronograaf) Ik hoop ik de komende weken de knoop door te hakken en zal dan ook mijn NA showen zoals het hoort hier op het forum.

Groeten,

Wil

60 likes

Van harte welkom Wil :+1:
Succes met de keuze. We kijken uit naar de NA!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom :wave:

1 like

Welkom :grin:

1 like

Welkom op ons gezellige forum :+1:

1 like

Welkom bij de club Wil.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom hier bij HF !
Wat had je in gedachten?

1 like

En omdat ik ben vergeten mijn huidige collectie voor te stellen hierbij de foto’s:

De Baume & Mercier Classima Automatic

en de Hamilton Jazzmaster Viewmatic

22 likes

Hoi SuperDuiker,

bij Omega ben ik aan het kijken naar de Omega Seamaster Diver 300M ref: 21030422003001

bij Tudor ben ik nog in dubio over de Pelagos 39 of Pelagos LHD of Tudor Black Bay Chrono White Dial 79360N

2 likes

Wekom Wil emot-tiphat

Ik heb deze in het blauw staan voor de verkoop Nieuw in de stikkers.
Ik heb er gewoon teveel en dus nooit gedragen.

5 likes

Welkom :+1:

Welkom :partying_face:

Hoi Superduiker, dit is zeker een mooie maar als ik de Omega pak dan neem ik hem in het blauw. Ik heb alle kleuren omgedaan en ik vond de blauwe echt de mooiste. De AD zei dat iedereen dat zei, maar wellicht was dat ook omdat hij nog 4 zwarte in voorraad had :slight_smile:

2 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Wil, welkom op HF!

Ja blauw is ook heel mooi natuurlijk.
Heb nog een chrono SM in het blauw.
Maar de pelagos is ook prachtig in heb blauw.
Succes met de nieuwe aankoop.

Welkom. Veel plezier hier.