Even voorstellen; Williamc

Hallo Allemaal,

Mijn naam is William, 39 jaar oud, docent in de culinaire richting op een MBO en al jaren liefhebber van horloges. Na een tijdje hier te hebben rondgekeken toch maar even voorstellen.
Ik denk dat de ‘Reis’ in de horlogewereld best herkenbaar is. Vroeger natuurlijk diverse “fashion brands” gehad; Festina, TW steel, Invicta etc. na het behalen van mijn bachelor wilde ik me belonen met een leuk horloge. Na heel veel youtube en zoektochten langs fora wilde ik graag een tooldiver, er bleken heel veel opties beschikbaar. Gekozen voor een Helson sharkdiver. Prachtige case, ronde lugs, strakke afgevlakte zijkant, toffe crowngards en gewoon leuke specs. Nog altijd zeer blij mee. Om een lang verhaal kort te maken de laatste jaren zijn er meer horloges bijgekomen :wink:. Interesse ligt vooral bij divers, maar moet zeggen dat dankzij de mannen van AVW op YouTube de nu nog “buiten bereik” horloges ook steeds toffer vind.

Volg langs dit forum ook WUS, De bij jullie van wel bekende Youtubers; Random Rob, Jenni Elle, Bruce Wiliams, The urban gentry, etc etc.

Groetjes William,

23 likes

Van harte welkom hier, William! :smile: :+1:

1 like

Welkom! Heb je ook nog wat foto’s van je horloges?

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom

1 like

Welkom William! :grin:

1 like

mooie tijd hier :sunglasses:

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!:+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom William !

1 like

9 likes

Uw smaak is duidelijk :blush:

Ook een herkenbare collectie :smile:

Welkom, zorg er voor dat u niet zo gaat ontsporen zo als ondergetekende :roll_eyes:

Groet van de Citizen freak…

1 like

Leuke horloges!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom!