Even voorstellen - Wimmel

Welkom.

Welkom Willem, het is overigens niet verboden ook hier foto’s te plaatsen… :innocent:

Welkom Wimmel
hello-my-son-we-have-been-expecting-you

Van harte welkom hier op het forum.

Welkom op HF!

Hoi Willem, veel plezier op ons mooie forum.

Welkom!

welkom-home

Welkom op het Horloge Forum en veel plezier hier gewenst!

image

Beste Willem,
welkom op HF!

Welkom Willem
Gezellig !!

Het vijfje (SNK619) waar het in 2007 mee begonnen is. Hij viel mij toen op vanwege de dag op 6 en de datum op 3. Nog steeds vind ik dit een bijzonder speels detail. Jammer van de kast waar vanwege de lugafstand niet even een ander/nieuwer bandje opgezet kan worden.

10 jaar later zag ik deze SRPB03J1 en was direct verliefd. De creme wijzerplaat, het rode detail op de secondewijzer en de casual uitstraling pasten helemaal in mijn straatje.

Weer een jaartje later kwam bovenstaande SSA083J2 op mijn pad. Het golfpatroon op de wijzerplaat is bijna niet op de foto te vangen en zorgt ervoor dat het horloge bij daglicht zo sprankelt dat hij bijna niet af te lezen is. Hierdoor is het wel de eerste die ik in overweging zal nemen als ik afscheid ga nemen van een horloge.

In het weekend van 2 november was ik met mijn dochter in Groningen i.v.m. een muziekfestival. Bij een juwelier in de binnenstad zag ik deze SRPD36J1 en begreep niet waarom ik een gouden horloge mooi kon vinden. Hij liet mij echter niet los en de volgende dag heb ik hem nogmaals vastgehouden en even om de pols gelegd. De weken daarop was ik allerlei redenen aan het verzinnen om mijn vrouw uit te leggen waarom ik dit horloge nodig had in mijn leven :grinning:
Eind november vierde ik mijn 50ste verjaardag en tot mijn grote verbazing kreeg ik dit horloge als cadeau. Mijn dochter had gezien hoe verliefd ik was op dit horloge en heeft samen met haar zus en mijn vrouw het horloge gekocht :heart_eyes: Dit horloge hangt sinds november bijna onafgebroken aan mijn pols. Ik kan mij nog steeds helemaal verliezen in de wijzerplaat (die zich ook weer lastig op de foto laat vangen).

2 likes

Welkom

Welkom👍

Welkom

:ok_hand::ok_hand:

Zeker nodig, prachtige old fashioned wijzerplaat :ok_hand:

1 like

Welkom hier en veel leesplezier :+1:

Welkom Willem a.k.a. @Wimmel op het HF, een geweldige bron van inspiratie en informatie.

Dat zijn toch al een aantal fraaie horloges.
Persoonlijk heb ik ook een voorkeur voor Seiko. Een divers merk, veelzijdige collectie, goede prijs-kwaliteitverhouding en voor ieder budget iets.

Het bijdragen aan dit forum, dat komt vanzelf. Als jouw aanwezigheid toeneemt, je wat meer ingelezen raakt en je de verschillende karakters met uiteenlopende meningen wat meer leert kennen, zal je de pen vast oppakken en meeschrijven.

Een mooie tijd toegewenst!

mooie tijd hier :sunglasses: