Even voorstellen - Wimmel

Goedenavond,

Wellicht onvoorstelbaar maar ik heb dit forum eerder deze week pas ontdekt na een google-actie op een Seiko. Na een paar dagen rondsnuffelen heb ik mij vandaag geregistreerd. Mijn naam is Willem en ik ben in 2007 begonnen met een Seiko 5. 10 jaar later heb ik mijn 2e horloge, een Seiko SRPB03J1 aangeschaft. Nu komt voorzichtig de snelheid erin; de afgelopen 2 jaar heb ik een SSA083J2 en een SRPD36J1 mogen verwelkomen en ik hoop binnenkort een SPB041J aan de collectie toe te kunnen voegen.

Ik ben fan van Seiko omdat hier ook met een bescheiden beurs enorm veel leuks te vinden is. Mijn wens is nog eens een GS Spring drive te mogen bezitten. Mocht de hoofdprijs van de staatsloterij nog eens op mijn naam vallen (moet ik wel eens een lot kopen) dan zou ik graag een Duitser aan de collectie toevoegen. Nomos, Glashütte original of A. Lange & Söhne staan dan hoog op mijn lijstje.

29 likes

Welkom op het hf .

4 likes

Welkom Willem

Mijn beste,

Van harte welkom, binnen de gelederen van dit getalenteerde HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Geweldig :ok_hand:t2::joy: …Komt een beetje creepy over…Welkom…welkom…eenmaal binnen op HF…kom je nooit meer weg :japanese_goblin: :joy:

Welkom Wimmel en veel plezier op HF :+1:t2::smiley:

2 likes

Alles wat je daar zegt is koren op m’n molen. Welkom. Ik ben erg van de Duitsers en de Japanners, en ik verwelkom lotgenoten met groot enthousiasme. :+1: :slight_smile:

1 like
4 likes

Hotel California :+1:t2::joy:

2 likes

Welkom bij de club.

dad0312b7d04cc741c5fadd2eac3e0a6
Veel plezier hier op het Horloge Forum en veel succes met het uitbreiden van je collectie.

1 like

welkom!

Welkom Willem!

download

Dankjulliewel voor het hartelijke, lichtelijk creepy :wink:, welkom. Ik ben voornamelijk een lurker op fora. Vooral hier waar zoveel kennis aanwezig is zal ik, zeker in het begin, waarschijnlijk niet veel zinnigs te melden hebben. Maar jullie zullen mij vast af en toe de kop zien opsteken.

shush

2 likes

Welkom Willem! Een foto van je Seiko hier en daar wordt in de regel goed ontvangen :sunglasses:

Die foto’s gaan er ook zeker komen. Ik heb uiteraard het Seiko only topic al gevonden dus als het wat lichter wordt zal ik eens een fotootje maken.

Welkom en sterkte !
Seiko altijd +1 btw :+1:t2:

Welkom en veel plezier op hef HF! :+1:

Welkom !