Even voorstellen; Xray

Welkom op Horlogeforum! Seiko-, Orient- en G-Shockliefhebbers zat hier! Dus kom maar op met die plaatjes! Wel kl%te dat je een dergelijk horloge, waar je toch een band mee hebt, kwijt bent geraakt aan de ex. Tja, kan alleen maar zeggen. Trouwen is vooral leuk voor vrouwen. :unamused: Heeft me destijds een TAG Heuer gekost. Maar gelukkig had ik er nog een (mā€™n eerste ā€˜echte horlogeā€™) en die heb ik nog steeds. :grinning:
Veel plezier op HF!

1 like

Welkom!

Welkom op het geweldige HF.

Dank allen!

Ik kon gister helaas niet meer reageren omdat ik aan een dagelijkse limiet zat/zit?

Trouwen is zeker leuk voor vrouwen, ik vond de feestavond erg gezellig. De financiele afwikkeling icm een mediator ietsje minder :wink:

Maar we gaan langzaamaan weer een mooie collectie opbouwen.
Het gros is nog wel wat goedkopere plakkers. Maar die zijn bewust vanwege mijn werkzaamheden die ik buiten verricht, dat mag vies worden en evt kapot gaan.
Daar komt nog bij dat ik een schat van een , inmiddels niet meer zo, nieuwe vriendin heb die op een bekende (niet te noemen ) site in de outlet nog wel eens iets moois voor vriendlief koopt :smile:

Welkom Xray, potdikkie mijn ex heeft een TH en een Citizen van me, maar wel met mijn goedkeuring, bovendien heb ik D&P hier nogā€¦
Welkom!

Inmiddels zit ik een paar weken op het forum hier en het bevalt me prima :wink:

Wat een prachtige klokken komen hier voorbij zeg! Veelal voor mij ongrijpbaar de komende jaren. Hoe graag ik de SM ook weer terug wil, die zit er voorlopig echt niet in.

Ik heb dan ook besloten voor mezelf om een leuke collectie op te bouwen met wat goedkopere, maar kwalitatief zeker leuke, klokken.

Inmiddels heb ik via het forum al een Stuckx Bull en een Oriƫnt Mako XL op de kop getikt en die bevallen prima! :smiley:

Een Steinhart GMT staat op de verlanglijst, evenals een mooie Flieger. Dat is een keuze waar ik me momenteel op aan het oriƫnteren ben.

Tot zover de update :wink:

1 like

Als naast budget, history een aspect is waar je op wilt letter voor een flieger, dan zou je es kunnen kijken bij Laco. Die hebben ten tijde vd wereldoorlog ook horloges geleverd.
In de goedkoopste automaatje tikt wel n Japans miyota. Maar ik heb liever dat dan v n plakmerk.
Overigens voor n scherp prijsje kun (kon?) je bij atlas ofzo een collectie historische piloten horloges sparen. Daar tikken wel chinese mechanische uurwerkjes in. Ik heb de mijne niet lang genoeg gedragen om te zien hoe degelijk en nauwkeurig ie Is.

De atlas klokjes ken ik, maar hebben niet mijn voorkeur.
Er is voor een paar honderd euro prachtig spul te vinden.

Laco is zeker een merk wat ik in de gaten houdt.Mooie klokken en met een historisch tintje. Bedankt voor je tip !

1 like

Zeker weten. En als history niet vereist Is, gaan er nog meer deuren open, zoals steinhart en archimede.

Misschien dat t ehbo lijstje in de faq je kan helpen met oriƫnteren.

Veel succes met je quest. En plezier natuurlijk, want voor mij zit een hoop vd fun vd hobby ook in het zoeken.