Even voorstellen: youngwatchenthousiast

Hallo iedereen op het horlogeforum, ik kijk al een tijdje hier op het forum rond (zonder account) en ik vond het tijd om maar eens een account te maken en mijzelf even voor te stellen.

Ik ben al sinds de leeftijd van 7 jaar geïnteresseerd in horloges en heb door de jaren heen een collectie opgebouwd, ik ben nu 14 dus zo veel jaren zijn het ook weer niet.

Youngwatchenthousiast is overigens niet mijn echte naam (duh…) aangezien ik die liever geheim houd voor privacy redenen.

30 likes

Welkom en dat zijn stuk voor stuk erg mooie horloges! Wees er zuinig op.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Uhmmmm… oke. Doe je goed!

8 likes

Welkom!

1 like

Welkom! Indrukwekkende collectie al hoor! :ok_hand::wink:

1 like

Welkom! :slight_smile:

1 like

Heftige collectie voor een veertienjarige. Draag je die dure horloges ook op school?

1 like

simpel antwoord, ja.

Ah iemand verveelt zich op de woensdagmiddag. Iets meer geloofwaardigheid mag de volgende keer wel.

12 likes

Dat is zeker geen misselijke collectie.

hoe bedoel je?

14 jaar, en zulke horloges, ben je één van de prinsesjes of zo?

3 likes

Nice try. Fijne avond en tot de volgende!

1 like

Hm. :face_with_raised_eyebrow:

Ik heb kinderen van ongeveer die leeftijd. 20 euro zakgeld per maand. Mijn dochter brengt folders rond. Ik geloof dat zoiets 8 euro per wijk opbrengt.

Misschien kan TS een geloofwaardige verklaring geven voor het bezit van een Speedmaster, een Explorer en nog wat horloges ver boven Swatchniveau in de tweede klas van de middelbare school? Zo niet, zet ik dit topic op negeren wegens de zoveelste poging van een jeweetwel.

2 likes

14 jaar en o.a. al een Rolex en speedmaster in de collectie?! :thinking:
Ik was op die leeftijd al blij met mijn flikflak horloge, die ik maar net kon betalen van mijn krantenwijk.

Zo’n collectie op die leeftijd is niet heel geloofwaardig. Maar wellicht komt TS met geloofwaardige verklaring.

Welkom!

54 likes

:joy:

1 like

welkom-home

Enorm verwend, lotterij gewonnen of YouTube. :wink:

Edit: een of andere zanger of sporter kan natuurlijk ook.

1 like