Even voorstellen: youngwatchenthousiast

Haha, zelfs hier op het forum wordt je ge’Rick-Rolled…

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Dit is inmiddels wel duidelijk toch?
Opgroeien in een huis met welvaart. Dit biedt voor- en nadelen. Dikke Roley is een voordeel.

Prima toch. Je bezorgt jezelf wel extra aandacht met zulke grapjes. Je moet er maar zin in hebben.

Snapchat, TikTok of Instagram zullen wel even down geweest zijn. :smirk:

1 like

Oh @Youngwatchenthousiast, wat doe jij mij aan, man? Ik voel mij gedist… :smile:

1 like

Ja het is apart. Meesten hebben op 14 net een casio tje om de pols hangen.

Maar ts is niemand een verklaring schuldig. Hoe hij aan zijn klokjes komt is none of our business.

2 likes

Welkom op het forum in ieder geval! Ik zou overigens de zure reacties met een enorme korrel zout nemen. Als het klopt worden leden beoordeeld op hun bijdrage op het forum, en niet hun leeftijd.

1 like

thanks!

Het zorgt wel met regelmaat voor hilariteit

4 likes

Je taalgebruik is door een forensisch onderzoeker op dit gebied (goede kennis) geschat op een stukje… ouder dan 14 jaar. Maar mooie klokken hoor :sweat_smile:

3 likes

ach, het is maar een schatting

1 like

Dat bedoel ik :sweat_smile:

1 like

Als iets te mooi om waar te zijn is is dat meestal ook zo…

wat is te mooi om waar te zijn?

dit?

1 like

@youngwatchenthousiast. Tof dat je al zo’n mooie verzameling hebt. Maar waar ik eigenlijk ook benieuwd naar ben is wat je interesses zijn naast horloges. Welke richting studeer je en wat wil je later doen?

1 like

nog niet echt een idee.

for now zit ik in 3 vwo en moet na de vakantie mijn profielkeuze maken, dat word waarschijnlijk economie maatschappij.

Economie: altijd goed!

1 like

Welkom! Laat je niet intimideren door al die gasten hier. :wink:

7 likes

Spuit elf.

1 like

Da’s een kettingzaag.

2 likes