Een enkeling van jullie zal dit gezegde kennen. Het is Fries voor “geen woorden maar daden”.
Mijn naam is Ytzen en ik ben sinds mijn 17e geïnteresseerd in horloges. Op het moment van schrijven ben ik 21 jaar en houd ik mij in het dagelijks leven bezig met mijn rechtenstudie aan de Rijksuniversiteit Groningen. Er zijn veel onderwerpen die ik leuk vind maar het interessantste is voor mij toch wel het arbeidsrecht en het aansprakelijkheidsrecht. Daarnaast vind ik het ook leuk om me te verdiepen in witteboordencriminaliteit. Tja, ook daar zie je wel eens Rolexes voorbij komen… Tot nu toe is mijn favoriet toch wel de Omega Speedmaster “Snoopy”. Een erg leuke kleurencombinatie met een sportieve band en een leuke mascotte!
Op dit moment bezit ik alleen casio’s en Seiko’s. Mogelijk wordt mijn volgende aankoop een Bulova Lunar Pilot. Als het zover is horen jullie weer van mij op het forum!
Welkom op Horlogeforum! Het aansprakelijkheidsrecht is inderdaad een mooi en interessant vakgebied. Ik ben hier zelf ook inmiddels al bijna 11 jaar in werkzaam.