Even voorstellen: ytzen

Welkom!

Christiaan van der Klaauw is zeker prachtig Rooms. De nieuwe Ace Juwelers x Van der Klaauw stAriadne is echt een kunstwerk!

1 like

Welkom op HF Ytzen. Geniet van je persoonlijke horloge reis :+1:t2:

Welkom!

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Voor ik je welkom heet, even een vraagje:

Teneinde het te kunnen plegen, teneinde mensen te helpen die het gepleegd hebben, of teneinde het te kunnen voorkomen? :wink:

Overigens zijn we niet vies van een foto van een horloge op z’n tijd.

welcome home

Welkom…:+1:

Wolkom Ytzen,

Fan in meadfries.
Jo kar foar Omega is in heul goede.
Genietsje fan it lêzen fan dit foarum.

Jochem

Welkom op het horlogeforum en veel lees en kijkplezier hier!!:watch:

Tige Jochem!

Klopt helemaal FDPG. Ik ben geïnteresseerd in de wit/blauwe variant (panda). Heb bij twee juweliers een goeie prijs proberen te bedingen maar zij wilden niets aan de prijs doen. 699 euro is mij wat te gek voor dat ding. Heb ook nog studieboeken te betalen…

1 like

Welkom Ytzen! (vanuit het andere uiterste des lands)

Goeie vraag. Ik denk geen een van deze optie. Ik vind het zeer bijzonder dat mensen die goede eigenschappen voor het bedrijfsleven bezitten er voor kiezen piramidefraude of fraude anderszins te plegen. Ik sta er versteld van hoelang dat goed kan gaan. Kijk alleen al naar een Bernard Madhoff maar ook naar de vele crypto oplichters.

1 like

Welkom, altijd leuk om jonkies erbij te hebben

Welkom hier ytzen.

Welkom op HF, Ytzen!
Niks mis met Casio en Seiko. Veel horloge voor je geld.
En met het oog op de toekomst; heb je ook wel 'ns gedacht aan de nieuwe TAG Heuer Carrera Glassbox 39mm? Mooi maat, mooi merk met een respectabele heritage in (motor)sporttiming, dat aan de wieg stond van de automatische chrono en, voor een premium merk, redelijk geprijsd.
Er zijn diverse uitvoeringen, waaronder deze twee.
Tag Heuer Carrera Chronograph Glassbox Clearance | netla.hi.is

3 likes

Amazon.nl en Luna Time (Luxemburg) leveren 'm voor minder dan 600 euro inclusief stalen en lederen band.

Veel plezier op HF :wink: