Even voorstellen: ytzen

Welkom ytzen op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

welkom op dit mooie Forum :wink:

En daar is niets mis mee, welkom Ytzen :+1:

Van harte welkom Ytzen :+1:

Welkom hier.

Welkom bij je nieuwe verslaving

Welkom hier en goede selectie al. Je bent ook vast al bekend met blauwe gedeelte hier, als je geen haast hebt gewoon even in de gaten houden voor een Bulova voor een schappelijke prijs.

Welkom Ytzen emot-tiphat

welkom

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:+1::slightly_smiling_face:

Welkom Ytzen en veel plezier hier op het forum! :+1:

welkom!

Wees welkom op dit leuke forum.

Je komst hier haalt het leeftijd gemiddelde omlaag en het IQ gemiddelde omhoog :clown_face:

1 like

Welkom :+1:

Welkom!!!

Wolkom Ytzen.

Welkom :hugs:!

Je vergeet ieder ander groot bedrijf zoals bijvoorbeeld Google, Ikea, Heineken, Apple, en zo verder. Helaas, de lijst is lang.

Ontduiking en oplichting veroorzaken in mijn optiek kleinere maatschappelijke ontwrichting dan degene die een batterij advocaten en accountants inhuurt om de mazen der wet zo op te rekken dat ze op structurele wijze miljarden kunnen “ontwijken”. Criminelen zijn niet de grootste criminelen, in mijn beleving.

Ik ben zelf vooral geïnteresseerd in de psychologische toestand van degene die die kant faciliteert, maar daar ga je op de faculteit rechten niet achter komen.

Nu mogen we uiteraard geen politiek bespreken, dus laat me het afsluiten door je alsnog welkom te heten!

Welkom op het forum :+1:

Ha Ytzen, tof dat je je hier hebt aangesloten op dit prachtige platform.
Ben benieuwd naar de foto’s van je huidige horloges!