Even voorstellen: ytzen

Jij moet echt eens een keer van je duikhorloges afstappen. Jij geilt al zo lang op dat ding, ik zou zeggen verkoop eens wat dingen en haal er eentje. Hou dan een duikertje over naast de Glassbox en bob is je oom.

:slight_smile:

Dat gezegd hebbende: Eens. Het is één van de leukste chronografen van dit moment, naast de Breitling B09 Premier.

Voor de betere chronograaf zie ik mensen in de pers en op dit forum toch maar weinig buiten de gebaande paden van de Speedmaster en de Daytona terecht komen. Ik vind dat jammer.

1 like

Welkom Ytzen! Studie rechten is mooi. Je kunt er vele kanten mee op. Geniet naast horloges vooral nog van je studententijd. Daarna wordt het zo serieus.

1 like

Welkom bij de club!

Bulova Lunar Pilot boppe :slightly_smiling_face:

Welkom en veel plezier op het forum!

Wolkom :smiley:

Welkom Ytzen! Veel plezier op t forum :slight_smile:

Welkom op dit leuke en leerzame forum, Ytzen! Succes met je rechtenstudie; na afstuderen is werk in die branche verzekerd in deze steeds verder criminaliserende wereld :wink:
En die Lunar Pilot: zeker doen. ik heb er net één besteld; binnenkort te bewonderen in dit theater :face_with_monocle:

1 like

Welkom, ik kijk met interesse uit naar je NA.

Welkom!:slight_smile:

Na afstuderen is er zeker genoeg werk Huibert. Ik weet niet of we ons bevinden in een verder criminaliserende wereld. Er is ieder geval wel veel meer media aandacht voor criminaliteit. Ik denk dat daardoor de indruk gewekt wordt dat de wereld verder criminaliseert terwijl dat in de praktijk wel meevalt.

En ik ga sowieso niet in het strafrecht werken. Ten eerste is dat niet zon goed betaalde wereld. Dan wordt het pas een Rolex op mijn 60e… Ook vind ik de casuïstiek vaak niet erg fijn. Die kan heel gruwelijk zijn, kijk bijvoorbeeld naar de speciekuipmoord.

3 likes

welkom~ welkom~

Welkom ytzen :+1::grinning:

20240220_025435

welkom bij de club!

Ja, wel he?
Gaat er ook wel een keer komen. Maar dan wel t.g.v. iets speciaals. Voor zomaar vind ik dit gewoon teveel geld, voor een horloge. En wat betreft verkopen; hmmm, heb in het verleden wel alles verkocht waar ik mee kon parten en daarmee de ‘verzameling’ gehalveerd. Wat ik nu heb, ben ik teveel aan gehecht. Dus gaat niet gebeuren, ben ik bang. :sweat_smile:

Hier helemaal mee eens! :white_check_mark:

1 like

Welkom. Veel plezier hier.

Welkom :wink:

Welkom :+1:

Grappig. Dat zei ik 23 jaar geleden ook. Mijn patroon dacht daar toentertijd anders over. Sindsdien met plezier met één been in misdaad en straf.

Ytzen: welkom! Jong bloed, dat hebben we ontzettend nodig in samenleving én ook op HF. En dan ook nog iemand, je weet maar nooit, die zijn licht kan laten schijnen over heikele juridische kwesties. Daar lust ik wel pap van.
En uiteraard: we houden graag de stand van zaken m.b.t. je collectie bij!