Na een tijdje stiekem meegelezen te hebben met de diverse topics heb ik ergens vorige week de knoop doorgehakt en een account aangemaakt. Ik ben op dit moment negentien jaar oud, volg een opleiding en daarnaast werk ik ook veel.
Nadat ik mijn eerste ‘‘echte’’ horloge heb gekocht ben ik besmet geraakt met het horlogevirus, vind ze allemaal mooi en ze moeten er allemaal ooit komen. De collectie is daarom ook een beetje te groot geworden op dit moment (zullen jullie vast ook kennen .) Ben bang dat er binnenkort een aantal weg moeten om plaats te maken voor een Sinn 104 of een mooie vintage Omega.
Na de koop van mijn eerste vintage horloge (de Omega) ben ik gewend geraakt om kleine horloges te dragen ongeacht mijn grote polsen dus helaas krijgen de 40mm plus te weinig draagtijd.
De Mako was mijn eerste koop, na veel research te hebben gedaan moest deze het worden. Toch maar gekozen voor de Orient in plaats van een SKX, vind de day pusher echt uniek. en ook nog eens een in house movement.
De Tiger Concept 1016 overgenomen van @Spectre. Overigens ook mijn eerste contact met iemand van het forum. Een fijne verwelkoming, bedankt!
En als laatste mijn favoriete horloge op het moment de vintage Bulova Super Seville. Uiteraard vind ik Datejust van Rolex mooi, helaas ligt de prijs toch iets te hoog . Was al eerder op zoek geweest naar dit model maar vond hem toch moeilijk verkrijgbaar in Nederland, toen ik hem zag moest hij meteen mijn kant op komen. Heeft een nieuw glaasje de rest is origineel. Weet niet of homage horloges hier gewaardeerd worden maar vind dit toch wel wat anders dan de Chinese replica’s die je vaak ziet.
Hoop dat ik mijn kennis verder kan uitbreiden, lekker meelezen en een aantal mooie horloges kan scoren op het forum. Bedankt voor het lezen en een fijn paasweekend.
(Nogmaals) welkom! Leuk om een leeftijdsgenoot tegen te komen, soort van dan (ik ben 21). Leuk om te zien dat de Tiger in goede handen is. Daarnaast heb je nu al een hele fraaie collectie. Vooral de Bulova en CW met rode bezel vind ik erg fraai! Fijne Pasen
Een mooie binnenkomer hoor!!
Je hebt al een veelzijdige collectie horlogerie!!
Van harte welkom dan ook bij dit energieke HorlogeForum.
En ook voor jou, fijne paasdagen!!
Hij is zeker in goede handen! Ruim al drie à vier dagen gedragen zonder afwisseling, een zwarte leren bandje misstaat trouwens ook niet. Zie trouwens dat het gelukt is met de SKX, toch een mooi horloge hoor
@Zwaan Erg fijn om te horen! Het is inderdaad gelukt met de SKX. Thanks, agreed! Edit: ik zie dat juridisch medewerker zakelijke dienstverlening doet, ik heb die opleiding ook gedaan! Wat een toeval
Juridisch medewerker zakelijke dienstverlening, al zit ik op mijn werk op de financiële afdeling. Die richting vind ik ook heel interessant. Marja ben nog niet klaar dus ik heb nog even de tijd om na te denken.