Even voorstellen

Hallo,
Mezelf ff voorstellen voor ik mijn mening(en) ga spuien op dit uiterst boeiende forum…

Mijn naam is Tom, uit het belachelijk verre Vlaanderen, sinds ik een jaar of acht geleden mijn eerste Tissootje kocht, een beetje verknocht geraakt aan horloges.
Ondertussen al een vloot(je) vintage tikkertjes gekocht en weer verkocht, en heden ten dage uitsluitend met ‘modernere’ klokjes bezig.
Mijn collectie is momenteel dan ook klein, wat ook fijn is, aangezien je dan niet elke ochtend voor de ‘verscheurende keuze’ staat, welke nu om te gespen, en ik zo netjes op tijd op kantoor wet te geraken:grin:
Geen Panerai’s of Rolexen in mijn collectie, zo ver gaat het (nog) niet. Al heb ik me al meermaals de bedenking gemaakt, dat het investeren in een exclusieve Rolex of Patek Ph., interessanter en financïeel veel aantrekkelijker is, dan elke 5 jaar een andere auto te kopen van 25 of 30duizend Euro. Die juweeltjes houden tenminste wel hun waarde; (Eat your heart out BMW, Mercedes en ander schroot op wielen)
Hier zijn mijn budgetvriendelijke tikkers :slight_smile:
TISSOT TRADITION QUARTZ :mijn eerste Tissootje en al acht jaar gelukkig samen )
TISSOT OPEN HEART POWERMATIC 80 :gekregen van mijn superlieve wederhelft, bedankt, schat !)
A. B. ART KLD MOON : tja, ‘moonphase’, op de kop getikt voor 70 Euro, nieuw in de verpakking, kon ik niet laten liggen
TIMEX WEEKENDER : :joy: deze wilde ik erbij, very cheap, maar super betrouwbaar

Op het verlanglijstje

• Een RADO, moet er ooit eens van komen…

:sunglasses:

Fotootjes van mijn ‘Black Dials’

9 likes

Welkom!

Dag Tom, welkom op het forum.

Welkom hier

Welkom!

Welkom hier, leuke horloges!

Mijn beste,

NAAMGENOOT, van harte welkom binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!
Duidelijk een forum ván liefhebbers vóór liefhebbers.:watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Tom uit Vlaanderen: hartelijk welkom en veel plezier hier. Zowel met het lezen als het plaatsen van reacties en opstarten van nieuwe draadjes.

Welkom, Tom.

Welkom, welkom! :+1:

Welkom, geniet en leer!

Van harte welkom. Uit het land van Van Petegem, Museeuw en Boonen…prachtig!

welkom

Welkom :grinning:

Van harte welkom :clap:

Veel plezier hier.
Pieter.

Welkom!

Welkom Tom,
Leuk die zwarte lijn in je collectie.
Veel plezier hier!

Welkom Tom, mooie collectie! Have phun!

Bedankt voor het warme onthaal !:slight_smile:

2 likes