Even voorstellen

Goedemorgen allen!

Zal mijzelf ook even voorstellen. Na enige tijd een beetje gelezen te hebben hier af en toe toch besloten om een account aan te maken.
Ben inmiddels 26 jaartjes oud en werkzaam als jurist. Al enige jaren liefhebber van horloges, eigenlijk sinds ik voor m’n 15e verjaardag van mijn ouders een Tissot PR50 Chrono gekregen heb, welke ik ook nog steeds heb. Naast horloges ook liefhebber van (klassieke) auto’s, een combinatie die vaker voorkomt heb ik mij laten vertellen.

Geen foto’s maar kort overzichtje van wat ik aan horloges heb:
Tissot PR50 Chrono
Tissot Seastar 1000 Quartz
Tissot LeLocle Automatic
Oris Aquis Date (de zwarte bezel/diep blauwe wijzerplaat combi)
Longines HydroConquest Automatic
Rolex Submariner (ref. 114060)

Zoals zichtbaar is heb ik iets met duikers!

Anyway, spreek jullie vast weleens hier op het forum. :slight_smile:

16 likes

Welkom!
Je kunt het ons niet met goed fatsoen aandoen om een dergelijk rijtje horloges op te noemen en er dan geen foto’s bij te posten. :wink:

2 likes

Welkom op het forum. Mooi lijstje. Als je hier hebt meegelezen dan weet je hoe dol we zijn op foto’s, dus ehh, aan de slag zou ik zeggen.:grin:

Welkom hier!

Mooie collectie al.
Benieuwd naar de fotoos.
Veel plezier nog.

Welkom hier! :+1:

Welkom :+1:

Welkom! Knappe collectie!

Welkom hier

Jammer van de collectie, maar dat komt vast nog wel goed; de foto’s natuurlijk! :slight_smile:

Mijn beste,

Van harte welkom bij HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Van harte welkom op het enige echte Horloge Forum! :relaxed:

Die foto’s van jouw collectie moeten er komen hoor, anders telt het echt niet :smiley: :laughing:

Pics or it didn’t happen.

En … welkom natuurlijk.

1 like

Welkom…
Veel plezier…
Enne… :camera:

Welkom! En, uh, we houden hier van foto’s!

Lekkere verzameling tot nu toe. Welkom :thumbsup:

Welkom!

Welkom op het forum.

Beste jurist,

Wij hebben kennis genomen van je bericht, ook al was de titel niet origineel en daarmee later lastig terug te vinden in onze archieven.

Als je hier al wat langer rond-leest, zul je weten dat wij je bericht pas volledig vertrouwen nadat we bewijzen hebben gezien voor alle beweringen.

Het lijkt mij dan ook redelijk en billijk te vorderen dat je die foto’s alsnog plaatst binnen 24 uur vanaf nu. Anders moeten wij concluderen dat alles ongegrond was.

In afwachting,
Bauhaus (geen jurist :wink:)

1 like

Welkom.
Een aardig verzamelingetje, met toppertjes, nu alleen de pics nog
:camera:

Scipioooo!! Welkom, man. Hier op het forum zijn we allemaal als Thomas: eerst zien, dan geloven. Dus, dat opgesomde rijtje, dat bestaat niet of dat bestaat wel. Tot nu toe denk ik van niet.
Vooruit met de geit.

1 like

FOTO’S WILLEN WIJ ZIEN!!!

ohja, welkom