Even voorstellen

Hallo allemaal,

Sinds enige maanden ben ik reeds aan het meelezen op dit forum en het leek mij eens tijd om mij even voor te stellen aan jullie.
Een korte geschiedenis over mijn horlogetik:
Heb zo’n 13 a 14 jaar geleden mijn eerste horloge gekregen: een Seiko 5je (doet het tot op de dag van vandaag nog prima!).
Enige jaren geleden een TAG Heuer Carrera Chrono Tachymetre en sindsdien is de horlogeverslaving pas echt goed begonnen X(.
Ben overigens in het bezit van nog enkele andere merken dan TAG Heuer, maar dit merk heeft bij mij toch een soort voorkeur.

Toevallig heb ik gisteren/vannacht de TAG Heuer 4000 van n00dle overgenomen en ben nu in afwachting van dit leuke klokje.

Aangezien iedereen hier gek is op foto’s (ikzelf incl.) zal ik proberen binnenkort wat kiekjes te plaatsen op dit forum.

Gr, ML

hartelijk welkom…enne…persoonlijk ben ik toch ook wel benieuwd naar die “andere” merken die je nog hebt:)…anyway…veel kijk, lees en leerplezier hier…

Hoi Lowlander,

De 'overige’merken die ik bezit:

• Omega Seamaster Chronodiver
  • Breitling Colt
  • U-boat
  • veel Seiko divers!
  • enkele Chinese horloges

gr. ML

wow…dat zijn niet de minste…ik moet mijn eerste high-end horloge nog aanschaffen, mijn collectie is wat bescheidener…o.a. 2 Breils, Tauchmeister 1937, TX Ledwatch, FUBU (modemerk van rapper LL Cool J) casio Pro Trek, Suunto Observer, nog een Casio Duiker, en een titanium citizen Promaster duiker, oude Marti, erfstuk…Ik had ook een seiko kinectic diver maar die heb ik inmiddels aan een vriend verkocht, was toch iets te groot voor mijn smalle polsen waardoor ik hem steeds minder vaak droeg.
ik heb eigenlijk nu mijn zinnen gezet op een Sinn U1, echter vorige week eerst de vakantie van volgend jaar in orde gemaakt…dus budget is nu op…tja luxe probleem…

Bedankt, groet
Gijs

Ook namens mij welkom :). Mooie collectie heb je al!

Mijn beste,

Van harte welkom ML, op dit misschien wel meest informatieve horlogeforum binnen onze contreien.
Proficiat met de ‘TAG Heuer 4000’. Ik zag hem op het verkoopgedeelte te koop staan. Je hebt daar een prima horloge aan voor een beminnelijke prijs.

En voor nu: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Even oefenen met foto’s :stuck_out_tongue:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-R7T7PIV3-D.jpg
Een van mijn Seiko’s

http://www.mijnalbum.nl/Foto-A3IO78DA-D.jpg
De Uboat (plasticje zit nog op het glas…vergeten eraf te halen(:P))

Nog een fotootje (:P)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-V4INEQ6M-D.jpg

Hoi ML,

Welkom hier (tu).
Aan je nick te zien dacht ik dat je een Maurice Lacroix liefhebber was, maar niet dus :slight_smile: Je hebt al een fraaie collectie bij elkaar.

Groeten,

Martin

Welkom hier, ML. Ik dacht inderdaad ook dat je een Maurice-Lacroix-liefhebber zou zijn, gelet op je initialen. :wink:
Je hebt in ieder geval een fraaie collectie! (tu) Laat hier vooral veel van je zien en horen!

Welkom en gefeliciteerd met je Tag Heuer 4000. Een zeer mooi klassiek model. De mijne doet al bijna 20 jaar zijn werk.

Bedankt iedereen voor de hartelijk welkomstberichten:)

welkom ML:~

Met vriendelijke groet,
Herman