Even voorstellen

Beste mede liefhebbers,
Na enkele weken lezen op dit forum wordt het tijd om mezelf voor te stellen. Ik ben een jonge student die zich al enkele jaren bezig houdt met alles wat met horloges te maken heeft. Mensen van mijn leeftijd met een passie voor horloges kom ik nooit tegen. Daarom was het ontdekken van deze site voor mij een openbaring: allemaal mensen met zowel veel kennis als veel interesse voor horloges. Mijn voorkeur qua horloge stijl gaat uit naar dresswatches. Ik heb zelf 4 horloges in mijn bezit: Een Longines master collection (L2.628.4.78.6), Enicar Seapearl, en twee zakhorloges waarvan ik er over eentje eigenlijk niks weet. Wellicht kunnen jullie mij in de toekomst hier iets over vertellen.
Verder ben ik momenteel aan overwegen om een Seiko Alpinist te kopen. Ik zoek een horloge dat ik mee kan nemen op vakantie (om bijvoorbeeld mee te zwemmen) en ik vind iets onweerstaandbaars aan de wijzerplaat. Op dit forum heb ik louter positieve berichten over dit horloge gelezen dus dat moedigt mij alleen maar aan.
Tot op het forum,
Igitur2502

Hierbij enkele foto’s:





de enicar kan een opschoonbeurt gebruiken maar het leven van een arme student staat dat momenteel niet toe helaas

15 likes

Welkom. Heb je ook foto’s? Alpinist is inderdaad erg mooi. Succes met de zoektocht.

1 like

Welkom!

1 like

welkom en veel plezier hier :slight_smile:

1 like

Hartelijk welkom op het Horlogeforum! :relaxed:

Wij zijn hier dol op plaatjes, dus laat maar komen die collectiefoto’s …

2 likes

Nu ben ik erg benieuwd wat jij jong noemt :nerd: Welkom hier. En inderdaad, foto’s!!

2 likes

Mijn beste,

Van harte welkom in die inspirerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

2 likes

Welkom, kom maar door met de foto’s :wink:

1 like

Welkom hier! :+1:

2 likes

net 18 geworden, fotos zijn onderweg!

Heb foto’s erbij gezet! @gmb80 @Thieuke

3 likes

Welkom! Leuke Enicar heb je. Een bruin leren bandje erop zou hem afmaken.

Ah foto’s van je verjaardag? Nice :thumbsup: :upside_down:

Welkom!

3 likes

Welkom op het forum!

1 like

Mooi hoor, prima binnenkomer ! Met een Longines pols- en zakhorloge zit je altijd goed! :+1::relaxed:

1 like

Welkom, medestudent! Leuke collectie al!

1 like

Mooi die longines met name :+1:

1 like

Ik ben inderdaad op zoek naar een nieuw bandje ervoor, dit is het bandje dat erop zat toen ik hem van mijn oma kreeg. Ik zal hem eens passen met een bruin bandje, bedankt voor de tip!

2 likes

Welkom op HF!

1 like

Kan je me iets meer vertellen over het horloge(/stopwatch?) op je profielfoto? Ik had ooit bijna een dergelijk ding gekocht van Heuer op een veiling maar de prijs werd me te hoog helaas.