Ook ik maak vandaag van de gelegenheid gebruik me eindelijk voor te stellen (schaam modus). Stiekem al best een tijd aan het meelezen, fotootjes plaatsen, soms een kleine reactie en horloges kopen, maar om een of andere reden is het tot voorstellen niet gekomen…
Mijn naam is Mark, woonachtig in de parel van het Zuiden ( Breda dus). Al tijdje duikhorloge gek, maar wel met beperkt budget (Armida, Artego, Borealis etc.) Inmiddels al een klokje of zes, zeven verder, voor de meesten hier waarschijnlijk een lachertje maar voor mij genoeg om de week mee door te komen. Bovendien altijd op zoek naar nieuwe duikklokken!
Op forum al heel veel geleerd, leuke mensen ontmoet en prachtige droomklokken gezien. Kortom, ik voel me hier wel thuis!
Probeer wel regelmatig wat bij wat dragen we vandaag te posten door gezinsuitbreiding onlangs helaas wat minder actief zo’n kleine erbij is toch weer ff wennen
Blijft moeilijk droomhorloges voor mij zijn toch Oris Aquis Depth Gauge, Longines Hydroconquest, maar vind bijv. Bali Hai, Bosschett etc ook heel leuk. Budget is nu beperkt tot max € 400 dat wordt nog ff sparen dus tips zijn overigens altijd welkom!