Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een horloge en kwam dit fantastische forum tegen. Nuttige info en veel leesvoer. Weet nog niet wat ik wil ( wisselt per minuut geloof ik ) maar hoop via dit forum toch een keuze te kunnen maken. Tot die tijd blijf ik lekker lezen en leren van jullie.
Welkom hier in de wondere wereld van de horloges! Lekker blijven lezen, ik kom na 2 jaar nog steeds onbekende juweeltjes tegen hier, dus veel plezier met de ontdekkingstocht!
Welkom van een andere nieuweling! Ik herken je onrust over horloge keuzes. Sinds m’n aanmelding op dit forum is deze alleen maar groter geworden. De eerste aankoop via t forum is gedaan, horloge nog niet in bezit maar probeer de volgende alweer te bemachtigen… Dragen, kijken, houden, misschien weer verkopen. Wil het allemaal ervaren…
Bedankt allemaal voor het warme welkom. Waar mijn interesse ligt weet ik nog niet. Heb jaren geleden een Swatch automaat gehad maar die liep 5 minuten per maand scheef. Toch gaat mijn voorkeur wel uit naar een automaat. Heb in een laatje nog een klokje maar weet niet precies wat het is. Staat stil want batterij moet vervangen worden en bandje ook maar deze is prijzig en nooit ergens op voorraad. Oh ja, ook zag ik eens condens onder het glas. Zal binnenkort eens een foto posten.