Even voorstellen

Mijn beste,

Van harte welkom bij HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Hartelijk welkom en heel veel plezier gewenst hier! :relaxed:

Mooie collectie heb je; fantastische binnenkomer! :+1:

1 like

Ga jij eens HEEL gauw wat lichtbruine bandjes kopen! Zo gaat dat hier niet hoor!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Geintje! Welkom en goed op dreef al!

1 like

Mooi man, welkom.

1 like

Welkom.

1 like

je bent niet de enige student hier maar ik denk wel van de studenten hier dat je de meest indrukwekkende verzameling hebt! daar kan ik niet aan tippen… :frowning:

1 like

Dat is zeker geen verkeerde collectie, mooi hoor🖒 En welkom hier.

1 like

Mooie collectie! Een andere Leidenaar heet je hartelijk welkom :wink:

1 like

Welkom! Dat is al een mooie collectie tot nu toe!

1 like

welkom !

1 like

Welkom op dit forum.

1 like

Een beginners collectie zeg je? Hmm, indrukwekkend voor een 21 jarige student. Benieuwd wat er iin je horlogedoos (dozen?) zit over een paar jaar… Hou ons op de hoogte van je avonturen en aanwinsten.
Oh, en welkom hier!

1 like

Wat voor bandje voor welk horloge adviseer je?

Mooie collectie. :slight_smile:

1 like

Hierom altijd achter pc, weg met die tablets :slight_smile: Deze banden komen gewoon van google afbeeldingen, van het web geleend. Ik heb dus geen idee hoe ze heten. Deels vind ik ze aardig, maar ik wil vooral laten zien wat er kan:

Donker/chocolade-bruin vind ik persoonlijk niet zo mooi bij een zwarte plaat. Er moet iets meer verschil zijn, er moet wat mij betreft wat rood en/of geel bij het bruin zitten:
http://www.watchtalkforum.com/uploads/monthly_03_2015/20150323114953_lkryrjn5bv3.jpg

De vlindersluiting past imo niet bij het horloge, maar mooie band met gelakte kanten.

Zwart met rood accent. Kan.

Distressed nato:

De kleur vind ik wel wat hebben, het profiel niet zo:

Het kan:

Lizzard:

Kan ook op je Genève (ja dit is een Constellation…)

Dit vind ik zelf een band die ik net niet vind, maar ik weet niet goed waarom:

Beetje rood erin:

Dan Speedy op ralley bv:

Ik heb zelf een paar double ridge banden, maar dit vind ik geen optimale match:

Dan kun je naar andere materialen kijken, kevlar (de combi met vouwsluiting vind ik niks):

Suède:

Sorry, het liep helemaal uit de hand :smiley:

2 likes

haha, even het internet leeg getrokken! Ik ben niet zo’n fan van onofficieel banden. Heb en redelijk klassieke stijl maar moet zeggen dat ik binnenkort maar eens een paar vintage banden moet aanschaffen en een racebandje.