Even voorstellen

Uploaden… Uploaden… Beste forumleden,

Ik ben nu al een paar maanden semi actief op het forum en dacht het is toch maar eens tijd om mij voor te stellen. Ik ben TheWatchDude ja de naam is een beetje apart maar deze naam had ik al voor een ander horlogeforum dus dacht het is handig deze naam aan te houden.

Ik ben een 21-jarige student uit leiden met een passie voor mechanische horloges. De zogenaamde watchbug heeft mij ongeveer 3 jaar geleden gebeten en sinds dien ben ik dagelijks bezig met het bekijken van video’s en het lezen van forums en blogs. En ben ook begonnen met het verzamelen van vintage omega’s een erg leuke maar prijzige hobby (zeker voor een student)

Aangezien ik weet dat jullie van foto’s houden zijn hier 2 fotos van mijn beginnende collectie. Met nadruk op beginnende:smiling_imp:

Met vriendelijke groet,

TheWatchDude

18 likes

Welkom op HF, foto’s krijg ik niet te zien hoor, waarschijnlijk niet volledig geladen vooraleer je het bericht postte.

1 like

Welkom hier, foto’s zie ik niet, maar ben benieuwd!

1 like

als het goed is staan de fotos er nu bij

als het goed is staan de fotos er nu bij

yup, foto’s zichtbaar!

1 like

Je bent niet de enige 21 jarige student hier! :slight_smile:

De hobby is leuk, veel plezier met verzamelen!

1 like

Klopt, mooie horloges! Wel is de zwarte omega een redail denk ik, ik vind het omega automatic zo rommelig…(maar ben geen kenner)

1 like

Nice

1 like

welkom !

1 like

Welkom!🖒

1 like

Van harte welkom :clap:

Pieter.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom, welkom! :+1:

1 like

Welkom op HF en veel plezier gewenst .

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom en voor een ‘beginnende’ collective is het al erg mooi, ben benieuwd hoe de collectie zal ontwikkelen.
Mooi!

1 like

Welkom, mooie collectie gezien je leeftijd :relaxed:

1 like

Da’s alvast een mooie collectie om binnen te komen, welkom!

1 like