Welkom…Leuke horloges al🖒😎…veel plezier hier!
Leuk man
Ben benieuwd wat je eerste automaat wordt!
Geweldig om die Casio terug te zien
M’n allereerste horloge als kind was een Casio met phone dial (zoals deze) waarmee ik kon bellen door het horloge dicht bij luidspreker van de hoorn te houden. Dan kwamen er een aantal biepjes uit de Casio en vervolgens werd de persoon in kwestie opgebeld. Begin jaren negentig was dat science fiction in werking
Jammer genoeg ben ik het horloge kwijt geraakt omdat ik het toen nooit veel droeg. Als ik dat filmpje bekijk met de demonstratie van al die functies krijg ik het terug warm van binnen
Wat een bijzondere functie in die Casio! Nooit geweten dat ze ook deze gemaakt hebben. Ik kan me voorstellen dat het leuk is om die weer terug in je collectie te hebben. Tsja, ik blijf de retro Casio’s eigenlijk ook nog steeds erg leuk vinden
Welkom, en je hebt een prima smaak in klokjes! Ik gok dat de verzameling wel nog zal uitbreiden, nu je hier lid bent.
Ik heb nog geen Certina in de verzameling en dat vind ik toch een beetje jammer. Misschien moeten we daar maar 'ns iets aan doen
Welkom, Danial! En doe lekker mee!
Tja, op zeker moment konden die digitale horloges zowat alles: opbellen, afstandsbediening voor video en tv, rekenmachine etc.
De lerares Frans, altijd al een combinatie met ordeproblemen, zo ook hier!, die lerares Frans dus had het moeilijk met VWO 4B. Ze wilde de klas gunstig stemmen met een aardige educatieve video. Ze had al moeite om het spul aan de gang te krijgen, maar dat lukte ten slotte. Opeens ging de video versneld lopen, eerst vooruit, toen achteruit, dan weer normaal, dan weer met veel te hoog geluidsvolume. De lerares in paniek. Duwt op een knopje hier, tikt dan met de ab in de palm van haar hand, kijkt hulpeloos de klas in, sist dat de jongens hun bek moeten houden, totdat ze de handen hulpeloos ten hemel sterkt. Op dat moment zijn beeld en geluid weer prima in orde. Ze laat haar armen nog niet zakken, of het is weer een puinhoop. Kjel, want zo heetten de rotjochies toen, zegt doodleuk: " Juf, houd u de armen maar omhoog, dan zorg ik dat alles perfect gaat."
Mijn zoon zegt, dat ze zo zeker 10 minuten heeft gestaan.(Er is in de loop van de tijd een minuut of vijf bijgekomen.)
Welkom!
Ontopic Daniel Welkom, erg leuk hier op het forum, als mede nieuwkomer hier schaam ik me af en toe van het niveau qua gesprekken. Maar het went wat na een 10tal topics te hebben gelezen.
Ik ben sinds aanmelden, ook door horloge omstandigheden in de fam meer richting vintage gegeaan. Check voor de gein eens een mooie dresser handopwind horloge. je kunt ze soms voor te mooie prijzen al op de kop tikken… en zelf op poetsen is ook heel simpel. Check voor de gein mijn voorstel topic. (Citizen liefhebber)
Offtopic haha, zo’n eikel had ik ook in mijn klas…
Wees welkom ende voorbereid op een snel naderende obsessie die je snoeihard in de portemonnee zal raken. Enjoy!
Welkom hier.