Even Voorstellen

Hallo allemaal,

Na lang anoniem meekijken toch maar een account aangemaakt.

Mijn naam is melvin en ben 25 jaar.
Net als vele hier heb ik ook last van jeukerige polsen…

In mijn jongere jaren een aantal fossil horloges om mijn pols gehad werdt het 2 jaar geleden tijd voor een kleine upgrade.

Mijn ‘beater watch’ zoals te zien… elke ochtend komt er weer een grijns op mijn gezicht.

afgelopen weekend ben ik 25 geworden en vond wel dat er ruimte was voor nog een maatje.
Gelukkig vond mijn vriendin dat ook en mocht ik deze van haar uitkiezen(naja voor de helft uit eigen zak)! geduldig dat ze is als ik telkens sta te gluren als een kraai…

Ik denk dat ik een ‘3 piece watch guy’ ben maar weet nu al dat dat hem niet gaat worden. zag laatst een hele mooie G-shock…

Ik zal hier wel vaak te vinden zijn denk ik.

veel plezier en tot snel!

Melvin.

BTW, horloge foto’s maken is toch best lastig… iemand tips?

25 likes

Welkom en veel plezier hier!

Voor foto tips ben ik niet de aangewezen persoon. Wel wil ik je complimenteren met je Longines. En gefeliciteerd nog!

1 like

Welkom en mooi weer een Hamilton te zien!!

1 like

Welkom hier, toffe horloges, leuk begin vd collectie!

1 like

Mijn beste,

Melvin, van harte welkom binnen de gelederen van dit sympathieke HorlogeForum!!
Duidelijk een forum ván liefhebbers,vóór liefhebbers!!

1 like

Welkom, en veel plezier gewenst op het forum :grinning:

1 like

Welkom, welkom! :+1:

Tik in de zoek functie maar even “tips voor foto’s” :wink:

1 like

Mooi setje heb je al Melvin! En zuinig zijn op je vriendin, de mijne betaalt niet mee :wink:

Als derde zou ik voor een duiker gaan met blauwe wijzerplaat…

2 likes

Welkom

1 like

Welkom, en mooie horloges!

1 like

Welkom Melvin! Mooie klokjes hoor :slight_smile:

1 like

Welkom op HF en veel plezier gewenst .

1 like

Van harte welkom :clap:

Pieter.

1 like

Welkom…en ik heb zo maar het idee🤔…dat er nog meer gaan komen🖒😊…veel plezier hier!

1 like

Welkom!
Veel plezier!:+1:

1 like

Welkom.

Foto maak je in de buitenlucht. Zonder direct zonlicht!

Succes! Oefening baart kunst. Btw deze zijn allemaal met mijn telefoon gemaakt. Er op klikken/vergroten maakt ze nog scherper dan de directe weergave op het forum.
Ik vind ze zelf redelijk gelukt.

1 like

Welkom! Wat een fantastische mooie Longines!!

1 like

Mooi die Longines! Heb je daar een typenummer van? Spreekt mij ook wel aan

1 like

Hartelijk bedankt!

Dank u, ben heel erg zuinig met haar maar toen ik gister begon over een G-shock die ik nu op het oog heb was ze daar wel iets minder blij mee…

Hmm een duiker met blauwe wijzerplaat als in oris sixty-five blauw of meer tudor pelagos blauw?

@Robert Longines Heritage 1954 L27474524

https://www.boumanonline.nl/horloges/longines-heritage-chronograaf-automaat-2-l27474524

Ik heb die van mij bij een soortgelijke juwelier in Arnhem voor een paar honderd euro goedkoper kunnen krijgen. misschien valt er bij Bouman wat te regelen.

1 like