Hallo horlogeliefhebbers,
Ik wil mij ook graag even voorstellen, na lang rond gelurkt te hebben. Ik ben Frank, ben begin 30 en woon in de buurt van Rotterdam en ben werkzaam op het internet (design/development) en deel met jullie de interesse in horlogerie.
Momenteel heb ik een Meistersinger no3 en een midsize Rolex DateJust (68240 geloof ik) ingelegd met diamanten.
Die combinatie vraagt natuurlijk wat uitleg, want volgens mij kun je geen twee horloges vinden die verder uit elkaar liggen qua ontwerp en uitstraling dan die twee
De Meistersinger is een horloge helemaal naar mijn smaak, Simpel maar toch uniek. De Rolex kreeg ik als welkomscadeau in de familie van mijn schoonvader. Het is natuurlijk een knotsgek ding, 31mm en gezet met zo’n 50 diamanten, maar desondanks draag ik hem met veel plezier. Sterker nog, ik ben eigenlijk wel een beetje verslingerd geraakt aan Rolex… momenteel ben ik me aan het orienteren op een ExplorerII 16570 Polar.
Mijn vriendin heeft trouwens ook een Meistersinger-Rolex combinatie, maar dan in de vorm van een Yachtmaster1 en een Phanero Mother of Pearl.
En nog even wat plaatjes, want daar houden jullie van he!
Ik ga niet graag heel erg in details zo op het internet, maar mn schoonvader zit in de Automotive-branche in Zuid-oost Azië. Hij is ook fervent horloge liefhebber, met een schitterende verzameling.
Zelf moet ik me toch met een bescheidener budget vermaken