Seiko AD’s hanteren nu eenmaal een enorme marge die bij Rob beduidend lager ligt. Die prijs is dus best te verklaren. Zou me niet zo’n zorgen maken, alleen hier al 137 positieve feedbacks lijkt me toch ruim voldoende bevestiging en dat zijn ongetwijfeld lang niet alle tevreden kopers van Rob! http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,132547
geen betere Seiko man dan Rob, dat is hier wel bekend, je zal als je bij hem bent, besmet raken met een virus, dus neem voorzorgmaatregelen of onderga het en join de club, er zijn ergere verslavingen denkbaar!
Bij Rob kun je ongeziens, in je blote kont, zonder condoom,nhv gecertificeerd,onder strenge Bovag voorwaarden,zonder aanziens des persoons,zonder begeleiding,vol overtuiging en schaamteloos op recept en onder de toonbank,bij eb en vloed,na wikken en wegen…blootgesteld worden aan de mooiste Seiko`s die er maar te koop zijn.En ze zijn nog echt ook.
Bij Rob kun je ongeziens, in je blote kont, zonder
condoom,nhv gecertificeerd,onder strenge Bovag
voorwaarden,zonder aanziens des persoons,zonder
begeleiding,vol overtuiging en schaamteloos op
recept en onder de toonbank,bij eb en vloed,na
wikken en wegen…blootgesteld worden aan de
mooiste Seiko`s die er maar te koop zijn.En ze
zijn nog echt ook.
ik kan me voorstellen dat je wat voorzichtig bent met internetaankopen. Met name als het om wat meer gaat dan een CD-tje ofzo.
Maar gezien de vele positieve geluiden hierzo (oa die van V3T3RAN http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,162346,162630#msg-162630) denk ik dat het met de service bij Rob wel goed zit. Ik wil er ook graag 1 bij hem halen, maar heb nog niet 1 gezien die ik echt graag wil hebben.
Maar wie weet… de kast van Schmeink’s tip vind ik wel interessant, maar de wijzerplaat niet zo. Ben meer into de indices ipv cijfers. Ook de gepolijste secondewijzer vind ik niet in lijn met de uren&minutenwijzers. Wellicht een Mod?
rene1710 Schreef:
Rob,
Ik weet dat ik achterdochtig ben, maar ik ben een
leek v.w.b. het kopen van luxe dingen op het
internet, dus ook een Seiko horloge.
Maar je moet van mijn kant ook kunnen begrijpen,
dat er een verschil zit van 300 euro op de Seiko
prijs, waar ook in Nederland bij de diverse
juweliers.
Wij zien elkaar morgen, en zal mijn welgemeende
excuus bij je aanbieden.
Vandaag mijn nieuwe aanwinst : Seiko srh009p1 opgehaald bij Rob.
Mijn complimenten op de manier hij te werk gaat. Neemt rustig de tijd om alles uit te leggen enz. ( de prijs is natuurlijk perfect )
Mijn oude Seiko daar achtergelaten voor een eventuele band reparatie.
Al mijn wantrouwen naar Rob is wat mij betreft verdwenen.
Mocht iemand binnen mijn kennissen kring besluiten een Seiko aan te willen schaffen, stuur ik deze mensen meteen door naar Rob.
Rob…( monsterwatches ) bedankt voor je goede service :}:~(tu)
Hoi, ik ben Robert en net als jullie hou ik van mooie klokjes.
Na een Tag Heuer link automaat en een Breitling Colt ben ik nu in bezit van een mooie Breitling Chronomat Vitesse automaat met UTC.
Meestal hou ik de klokjes een jaar of 2 om daarna weer te wisselen van klok.
Tsja, ik hou van verandering.
Leuk om hier te zijn en jullie ervaringen te lezen en lekker mee te keuvelen.