Even voorstellen

Hallo allemaal,

Mijn naam is Rene, en ben al jaren besmet met het Seiko virus.
Mijn huidige Seiko is aan het overlijden na bij 16 jaar trouwe dienst.
Ik ben nu van plan een Seiko SRH009P1 aan te schaffen.
Ben bij diverse juweliers geweest, maar de meeste hebben nog nooit van een korting gehoord. Dit horloge kost 820 euri ( Seiko prijs )

Nu ben ik onlangs in contact gekomen met Rob van Herpt van Monsterwatches.
Hij zit 300 euro onder de verkoopprijs van Seiko.
Ik ga deze week nog naar Rob toe, en het horloge bekijken.
Moet er wel bij vermelden, dat ik bang was dat het hier om een imitatie zou gaan.
Hij zit tenslotte toch ver onder de normale verkoopprijs.
Ik hoor niets dan lof over Rob, lijkt mij dus wel betrouwbaar.

Wanneer de koop is doorgegaan, zal ik dit zeker melden op dit forum.

Verdere informatie over Monsterwaches zijn altijd welkom.

Welkom hier en geniet er van! Rob is top! :slight_smile:

Welkom, ik heb zelf een aantal keren wat via Rob besteld, prima, snelle service, zoek maar eens onder het “ervaring met verkopers” gedeelte van dit forum, dan zijn je twijfels snel weg.

Welkom Rene, het forum over ervaringen met verkopers zal je volledig informeren over Rob van monsterwatches, zit wel goed! :~

Hoi René,

Tot dinsdag :slight_smile:
Ik hoop wel dat je hem neemt, want ik heb hem speciaal voor je gekocht. Hij zal je niet tegenvallen.
We kunnen hem samen, als je dat wil, openmaken om het uurwerk te bekijken (levert ook weer leuke foto’s op).

Voor info over Monsterwatches, ik dus: http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,132547

Welkom :)-D

… en ik kan me aansluiten, bij Rob zit je goed :~

Hoi Rob,

Het zit wel goed.(tu)
Nog twee nachtjes slapen, dan ben ik waarschijnlijk de trotse bezitter van een Seiko
SRH009p1:z:~

Rene

Welkom! (tu)

laat snel de plaatjes zien :slight_smile:

Groeten,

Martin

Een waarschuwing voor Rob is hier op zijn plaats!
Voordat je het weet ben je met een kostbare verslaving opgezadeld…:wink:
Ik kan het weten want ik ben slachtoffer. Je bent trouwens nu wel aangesloten bij de juiste praatgroep. :slight_smile:

Welkom hier.

Welkom Rene,

goeie keus om een Seiko bij Rob te kopen.:wink:

Met een Seiko van Rob,zit je hier Top!

gr Ron

Mijn beste,

Van harte welkom Rene op dit magnifieke horlogeforum.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Welkom hier, René! Enne… vertrouw maar gewoon blind op Robbie. (tu)

Beste René, als naamgenoot heet ook ik je van harte welkom op dit forum. Ik heb geen ervaringen met Monsterwatches, maar zo te lezen zit dat wel goed.

Groet,
René

Welkom hier…Enne wanneer je goed de weg weet kun je heel veel moois kopen voor een fractie van de prijs die de juweliers vragen. Bij Rob zit je goed in ieder geval. Je houd nog ruim geld over voor een tweede Seiko.

Hallo Heren ( of dames )

Hoe kan ik zien wanneer ik een Seiko aanschaf, of het hier om een replica gaat, of dat het een originele Seiko is?

Ik blijf het een wonder vinden dat in die prijscategorie fakes worden gemaakt, maar dit is wel leuk om te lezen: http://quartzimodo.com/articles/how-to-spot-a-fake-seiko-watch/

Even voor de compleetheid:
http://www.sales-watches.net

En daar kan je niet de SRH009 vinden, dus via google erin:

http://www.sales-watches.net/SEIKO+New+calibers+and+design+refinements+are+the+hallmark+of+the+2008+Premier+collection+415.html

Ik word een beetje moe van de achterdocht van René, dus help me.

René, als je het echt niet vertrouwd. Ik haal het horloge uit elkaar waar je bij zit. Geen probleem, daar heb ik ervaring mee :wink:
Hij zat in een zending met 10 SKX007’s, nog een SRH009 en nog wat Seiko spul. Modellen die je niet op deze Chineze oplichterssite zult tegenkomen, want daar zit geen handel in voor ze. Ze gebruiken Seiko stock-foto’s en leveren je geen horloge, of een stuk quarts rommel.

Mijn leverancier wil niet 1 zending naar me sturen en dan geen handel meer hebben. Ik laat meestal 2 x per maand een zending overkomen, en een groot deel ervan wordt gemodificeerd. Die gaan dus uit elkaar. Als ik dus een nep-Seiko binnen krijg komt dat aan het licht.

Rob,

Ik weet dat ik achterdochtig ben, maar ik ben een leek v.w.b. het kopen van luxe dingen op het internet, dus ook een Seiko horloge.
Maar je moet van mijn kant ook kunnen begrijpen, dat er een verschil zit van 300 euro op de Seiko prijs, waar ook in Nederland bij de diverse juweliers.

Wij zien elkaar morgen, en zal mijn welgemeende excuus bij je aanbieden.

Rene

Je hoeft bij Rob absoluut niet bang te zijn voor fake. 100% betrouwbaar! Een groot Seiko liefhebber.

Voor alle meelezers:
http://www.watches-brand.com/Seiko-Mens-5-Series-Watch.html

Hoort bij dezelfde website.

Seiko 5 horloges voor over de 200 us$.
Met foto’s van Seiko zelf.

Dan kan je ze beter -origineel- bij mij of Vreugd2 kopen voor een euro of 50…

(helaas kan je bij deze Chinezen alleen betalen, en vervolgens heel erg lang wachten op een pakket dat niet komt).

Ik heb redelijk wat contacten in de Seiko-wereld. Giganten als Pokemonyu en Premierworld kunnen hier niets aan doen (Seiko zelf lukt het ook niet om dit soort sites te bestrijden).