Mijn naam is Rene, en ben al jaren besmet met het Seiko virus.
Mijn huidige Seiko is aan het overlijden na bij 16 jaar trouwe dienst.
Ik ben nu van plan een Seiko SRH009P1 aan te schaffen.
Ben bij diverse juweliers geweest, maar de meeste hebben nog nooit van een korting gehoord. Dit horloge kost 820 euri ( Seiko prijs )
Nu ben ik onlangs in contact gekomen met Rob van Herpt van Monsterwatches.
Hij zit 300 euro onder de verkoopprijs van Seiko.
Ik ga deze week nog naar Rob toe, en het horloge bekijken.
Moet er wel bij vermelden, dat ik bang was dat het hier om een imitatie zou gaan.
Hij zit tenslotte toch ver onder de normale verkoopprijs.
Ik hoor niets dan lof over Rob, lijkt mij dus wel betrouwbaar.
Wanneer de koop is doorgegaan, zal ik dit zeker melden op dit forum.
Verdere informatie over Monsterwaches zijn altijd welkom.
Welkom, ik heb zelf een aantal keren wat via Rob besteld, prima, snelle service, zoek maar eens onder het “ervaring met verkopers” gedeelte van dit forum, dan zijn je twijfels snel weg.
Tot dinsdag
Ik hoop wel dat je hem neemt, want ik heb hem speciaal voor je gekocht. Hij zal je niet tegenvallen.
We kunnen hem samen, als je dat wil, openmaken om het uurwerk te bekijken (levert ook weer leuke foto’s op).
Een waarschuwing voor Rob is hier op zijn plaats!
Voordat je het weet ben je met een kostbare verslaving opgezadeld…
Ik kan het weten want ik ben slachtoffer. Je bent trouwens nu wel aangesloten bij de juiste praatgroep.
Welkom hier…Enne wanneer je goed de weg weet kun je heel veel moois kopen voor een fractie van de prijs die de juweliers vragen. Bij Rob zit je goed in ieder geval. Je houd nog ruim geld over voor een tweede Seiko.
Mijn leverancier wil niet 1 zending naar me sturen en dan geen handel meer hebben. Ik laat meestal 2 x per maand een zending overkomen, en een groot deel ervan wordt gemodificeerd. Die gaan dus uit elkaar. Als ik dus een nep-Seiko binnen krijg komt dat aan het licht.
Ik weet dat ik achterdochtig ben, maar ik ben een leek v.w.b. het kopen van luxe dingen op het internet, dus ook een Seiko horloge.
Maar je moet van mijn kant ook kunnen begrijpen, dat er een verschil zit van 300 euro op de Seiko prijs, waar ook in Nederland bij de diverse juweliers.
Wij zien elkaar morgen, en zal mijn welgemeende excuus bij je aanbieden.
Seiko 5 horloges voor over de 200 us$.
Met foto’s van Seiko zelf.
Dan kan je ze beter -origineel- bij mij of Vreugd2 kopen voor een euro of 50…
(helaas kan je bij deze Chinezen alleen betalen, en vervolgens heel erg lang wachten op een pakket dat niet komt).
Ik heb redelijk wat contacten in de Seiko-wereld. Giganten als Pokemonyu en Premierworld kunnen hier niets aan doen (Seiko zelf lukt het ook niet om dit soort sites te bestrijden).