Hoi ik ben nieuw hier. ik heb een broer die hier al lange tijd zit en via hem en dit forum heb ik een mooie magrette reggatare moana pacific pvd gekocht waar ik nog steeds erg blij mee ben, maar wel weinig draag.
ik heb een liefde voor wat ingetogenere horloges van rolex en patek (dure smaak helaas) en ik zal een beetje de horlogemarkt voornamelijk komende tijd in de gaten houden om te kijken of ik wat leuks kan vinden (zoals een milgauss of een perpetual of een calatrava) wat ik tevens casual maar ook onder mijn pak naar werk kan dragen maar ook tijdens informele/formele evenementen.
dank ! ik heb er ook geen haast mee of een deadline voor opgesteld, als ik iets tegen kom waar ik een goed gevoel bij heb en datgene is wat mijn smaak bevalt (hoeft niet per se rolex of patek te zijn, maar wel een voorkeur), zal ik het overwegen.
tips, trics en advies van leden is tevens veel te vinden. iets wat ik handig vind als je toch een bak duiten van plan ben om uit te geven aan iets waar je lang van wilt genieten