Even voorstellen

Hallo,

Al een poosje surf ik over dit forum heen en begin het steeds interessanter te vinden.

Tijd om zelf maar eens wat te posten.

Al een jaar of acht ben ik de trotse bezitter van onderstaande Camel Active,

Ook heb ik een 10 jaar oude G-shock die ik nog regelmatig met sporten draag.
(Eerste generatie?)

Verder ben ik erg gecharmeerd van de Russen die links en rechts op dit forum voor komen.

Wie weet komt die er nog wel eens eentje in de toekomst…

Met vriendelijke groet,

Ties.

Welkom Ties (tu)

Groeten,

Martin

Welkom Ties,

Ik draag mijn G-Shock ook vooral tijdens het sporten, en om onder de douche te zien hoeveel tijd ik nog heb voor ik naar mijn werk moet :slight_smile:

Wat betreft de Russen kun je je het best eens een keer tot Adriaan (vreugd2) richten, die helpt je voor een prijs die je niet voor mogelijk houd aan een mooie Rus. De verslaving aan mechanische horloges krijg je er gratis bij.

Groeten,

Stefan

Welkom Ties! :)-D

hallo ties, van harte wekom tussen de horlogegestoorden.
heel veel plezier hier, maar dat zal vast lukken.
mvg arie.

Welkom Ties.

Voorproefje?

welkom (tu)

Mijn beste,

Ties, ik heet je van harte welkom op dit prachtige horlogeforum.
Een forum van liefhebbers, voor liefhebbers. En dat voor de volle 100%!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Mooi hoor Vreugd2

Die Russen hebben een bepaalde eenvoud waardoor ik ze zeer stijlvol vind.

Ties.

welkom op dit forum van de getikte medemens.

welkom!

Welkom!

Ik zie dat je wel van de stoere en sportieve horloges houdt. Heb je ook een droomhorloge hierin? Of van een welk ander categorie dan ook? Iets waar je naar uit kijkt? Ik bedoel, sinterklaas komt zo langs… :wink:

Hallo Allemaal,

Nou, droomhorloge, ik vind zoveel horloges mooi. Inderdaad wel een beetje in de stoere sfeer. Zwitserse zogenaamde commando horloges, zoals al eerder gezegd zitten er nogal wat Russen tussen die ik mooi vind.

Teveel om op te noemen eigenlijk.

Welkom!

Nou, ouderjaarsloterij, postcode loterij knallers zitten er allemaal aan te komen. Voor mij zou het een Omega Planet Ocean lquid metal worden of een Panerai PAM328.

Weet jij het al? Zwitserse commando… heb je daar misschien een voorbeeld van? Ik ken alleen Swiss Raid, Duitse KHS, Nite, H3, Traser, en Ameriaanse MTM. Een stoere MTM staat nog op m’n lijstje.

Welkom Ties, zeker niet ingeënt tegen het horloge virus net zoals wij…(:smiley:

De Swiss Code Red bijvoorbeeld, of Wenger, maakt ook hele leuke klokjes. Hmm…Toch maar een oudelaarslotje halen…

Vrees dat het inderdaad een erg besmettelijk virus is wat zich langzaam door het hele lichaam begeeft.

Haha

Dit is het gevaarlijkste virus wat er bestaat. :smiley: oppassen dus…(tu)…welkom trouwens.

ook namens mij van harte welkom op dit informatieve forum…