Even voorstellen

Beste forumleden,

Na een aantal maanden jullie forum te hebben gelezen dacht ik dat het leuk is om ook een account aan te maken. Ik wil mij graag even voorstellen.

Ik ben 33 jaar en heb zolang ik me kan herinneren interesse in horloges. Dit heeft zich ontwikkeld in een passie wat zicht voornamelijk uit in het lezen van magazines en het eindeloos kijken van YouTube filmpjes :). Ik woon samen met mijn vriendin en we hebben 2 jonge kinderen (zoon van 2,5 en een meisje van een half jaar).

Ik heb een zwak voor toolwatches en mijn grail collection is een Omega Planet Ocean 232.30.42.21.01.001, Omega Speedmaster Man on the Moon en een Rolex Explorer 214270.

Momenteel draag ik voornamelijk mijn Seiko SARG009 en mijn Seiko Turtle (SRP773J1). Beide wissel ik regelmatig van straps en bracelets.

Hier een paar foto’s van mijn SARG009

Hoop jullie te spreken!

Groet,

Jarno

32 likes

Welkom hier! :blush:

1 like

Mooie Seiko🖒…en welkom hier en veel plezier!

2 likes

welkom

1 like

Ook va mij een hartelijk welkom. Als Seiko liefhebber pas je goed hier :grinning:

1 like

Van Harte Welkom Jarno! Mooie Seiko, mooie wishlist. Benieuwd wat er bij gaat komen.
Veel plezier hier.

1 like

Welkom hier! Je weet niet half hoe gelukkig je me hebt gemaakt met je voorstel topic. De bibrozalo’s waren bijna aan de orde, zo erg is het.

Iemand die z’n kinderen gewoon kinderen noemt is hier altijd welkom. Heerlijk. Welkom, welkom, driewerf welkom.

PS: Mooie Seiko, erg cool, maar die wishlist kan creatiever. Ik voel het aan m’n water. :slight_smile:

1 like

Welkom en veel lees en postplezier!

1 like

Welkom! Mooie Seiko, vooral met bruin leer!

1 like

Welkom, en een mooie Seiko

1 like

Welkom Jarno!

1 like

Welkom!

1 like

Mijn beste,

Jarno, van harte welkom bij dit “enthousiaste” HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Welkom!

@SwedishChef en @anon50762135EV hadden het gister nog over een Explorer op jubilee waar ze helemaal gek van waren.

Best leuk.

4 likes

Welkom!

1 like

Welkom op HF en veel plezier gewenst .

1 like

1 like

Ik zou wel eens een rekfoto van dat ding willen zien. Fier overeind blijven staan zit er niet meer als ik het wel heb.

2 likes

Ah, de kotsneigingen komen weer terug.

2 likes
3 likes