Even voorstellen

Goedenavond mijn naam is Hans ben 47 jaar en woon in Arnhem.
Ben via speurwerk op deze site terecht gekomen,ongelofelijk maar hier zitten de echte liefhebbers.
Altijd al een voorliefde gehad voor horloge’s vanaf mijn tienerjaren heb ik menige keer op de Lijnbaan de etalage’s bekeken van Schaap en Citroen, tot een aankoop is het nooit gekomen de kastelijn kocht ze wel van mijn geld :slight_smile:
Aangestoken door dit forum zelf ook opzoek gegaan in huis moest ergens nog een doos hebben met “oude sieraden”, na enkele kasten te hebben opengetrokken ( Dit werd mij door mijn vrouw niet gewaardeerd:)) toch nog de doos gevonden.
Hierin voor de Seikoliefhebbers nog een Seiko “5” automaat rechthoekig model 6119-5000 met blauwe wijzerplaat en een Seiko Quartz model 4004? met witte wijzerplaat en een oudehandopwinder van het merk Moritz 17 juwels antischock dit merk zegt mij niets maar was van mijn Opa (bouwjaar 1905 en horloge ziet er ook oud uit) is er iemand die iets van dit merk weet?.
Mijn laatste vraag hoe kan ik foto’s uploaden zodat ik ze kan laten zien?.

Alvast bedankt voor de reaktie’s

Hallo Hans, welkom op dit fraaie forum. Hierbij de instructies tbv het uploaden van foto’s http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340

Ongelofelijk wat een snelheid bedankt Marten ga gelijk aan de slag.

Is er ook een gebruiksaanwijzing voor mijn album?.

Hallo Hans,
Welkom op’t forum.
Erg boeiend en leerzaam.

Mijn beste,

Welkom Hans op dit enerverende horlogeforum.
Duidelijk een forum ván liefhebbers, vóór liefhebbers!!

Overigens, wat bedoel je met “gebruiksaanwijzing voor mijn album”.
Mijn Album heeft toch een Nederlandstalige wegwijzer!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

welkom op dit mooie forum, ben benieuwd naar de foto’s.

welkom oip dit mooie forum

welkom

Welkom!

Je opa’s merk ken ik niet, kwam alleen deze site tegen:
http://www.st-moritz.com/pages/products.php
Hebben wel andere wijzerplaat.

Ja dit klopt alleen hoe zet ik de foto’s op dit forum, heb de foto’s geupload naar mijn album maar dan houd het op als ik een foto selecteer krijg ik na "plakken"alleen een code.