Er staat een zwarte te koop op dit forum voor 2400 meen ik.
Ik persoonlijk zou de zwarte nemen want dat is denk ik het meest neutraal en minst trend gevoelig.
Maar het is een close call
Er staat een zwarte te koop op dit forum voor 2400 meen ik.
Ik persoonlijk zou de zwarte nemen want dat is denk ik het meest neutraal en minst trend gevoelig.
Maar het is een close call
Welkom Ramon, goede keus die Omega!
Welkom! Have fun here!
Welkom hier op het Forum, en zoals ook mij verteld werd bij mijn voorstelronde.
Schaf vast een Horlogebox aan want eenmaal hier actief op het forum wil de collectie vaak snel groeien begon met 2 horloges en zit na een krap half jaartje al op 12. Haha
welkom, als je van verhalen schrijven houdt (gezien je introductie ) en van boeken, geef dan op het offtopic Welk boek lees je nu? je favouriete boeken. Ben benieuwd.
Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!
Zeer goede keuze om met die Omega te starten. Kan je alle kanten mee uit!
Welke kleur? Dat kan je alleen zelf bepalen.
Veel plezier gewenst hier!
Welkom Ramon
Welkom en veel plezier op dit forum!
Hallo @watchagain
Bedankt voor je reactie m.b.t. de kleurkeuze. Dit was eigenlijk ook mijn gedachtegang ook omdat ik denk dat zwart bij meer outfits past en zoals @EVH zegt minder trend gevoelig is. Hoe ervaar jij dat met jou blauwe Seamaster? Bedankt voor de tip over de Seamaster van @Boetje
En mensen met (grote) klasse kopen een Omega
Van harte welkom!
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Hallo Ramon,
Je zegt het eigenlijk zelf al, zwart is neutraler en dus bij één horloge een wat “veiliger” keus misschien.
Zelf heb ik meerdere horloges met zwarte wijzerplaat, dus kon voor de variatie makkelijk(er) naar een andere kleur - in dit geval blauw - gaan.
Maar het blijft natuurlijk een persoonlijk keuze.
Succes met je overwegingen.
zoals@EVH zegt minder trend gevoelig is. Hoe ervaar jij dat met jou blauwe Seamaster?
Ik bezit ook een blauwe Seamaster. De Bond versie. Die is echter wat minder blinkend blauw dan de ceramic versie. Maar ik bezit ook een zwarte Seamaster omdat ik dat een ietwat meer een dressy kleur vind.
Het is zeer persoonlijk
Heeay Ramon,
Alle vier door jou opgesomde horloge’s zijn stuk voor stuk juweeltjes, succes met het maken van jouw persoonlijk goede keus
Ramon, welkom! Mooie intro heb je geschreven. En je geeft al direct blijk van een goede smaak! Veel succes met het aanschaffen van mooie horloges uit het hogere segment.
Welkom op dit mooie forum, Ramon.
Groet. Richard.
Welkom Ramon, van een mede HF newbie!
Hallo iedereen,
Bedankt voor alle reacties!
Ik heb uiteindelijk voor de zwarte variant gekozen! Met voornaamste reden omdat dit voorlopig mijn enige horloge is en deze bij al mijn outfits past!
Deze heb ik van @Boetje gekocht en gisteren opgehaald.
Gastvrij ontvangen, een leuk gesprek gehad over horloges en een in een nieuwstaat verkerende SMP van hem gekocht! Nogmaals bedankt Ben!
Foto’s volgens z.s.m. ik moet de band nog even op maat laten maken.