Even voorstellen

Na een tijdje rondgekeken te hebben leek het mij wel eens tijd om mee te doen in de discussies. Ik ben Rick, 25 jaar en ik hoop over een jaar afgestudeerd te zijn.
Ik heb altijd wel van horloges gehouden maar ik had me er nooit zo in verdiept. Sinds twee maanden ben ik getroffen door het horloge virus :grin:. Na een kleine omzwerving ben ik beland bij de meer traditionele horloges. Op dit moment bezit ik een Seiko Sarb033 en een vintage Tissot seastar uit begin jaren zeventig met een uurwerk die in samenwerking is gemaakt met omega. Wellicht leuk om te weten dat mijn “grail watch” op dit moment een vintage Rolex Datejust 1601 is.

Bedankt voor het kijken.

26 likes

Welkom! Leuke collectie heb je al! Welke opleiding doe je?

1 like

Bedankt voor je reactie. Ik doe nu de master moderne Midden-Oosten studies aan Universiteit Leiden.

1 like

Erg interessant en uniek! Veel succes nog.

1 like

Welkom :relaxed:

1 like

Welkom Rik.
Leuke sokken ook :grin:

1 like

Dank! Ik was aan het wachten tot iemand het opmerkte haha. Ze zitten overigens erg lekker.

Welkom! En veel plezier op HF☺

1 like

Welkom, benieuwd hoe je collectie er na een jaartje horlogeforum uitziet.

1 like

Mijn beste,

Leuk weer een nieuw lid erbij!!
Rick, van harte welkom dan ook binnen de contouren van dit sympathieke HorlogeForum!!
Duidelijk een forum ván liefhebbers,vóór liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Welkom op dit mooie forum en veel plezier gewenst!

Groeten Maichel

1 like

Welkom! Dat zijn 2 mooie horloges die je hebt. Veel plezier op het forum.:thumbsup:

1 like

Dag Rick,

Van harte welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Je hebt daar al een paar prachtige klokjes in huis. Een heel goed begin!

En de Datejust… daarover zullen heel veel mensen hier het met jou eens zijn! Waaronder ik! :+1:

Veel plezier op het forum en succes met je studie! :relaxed:

1 like

Welkom! Leuke horloges en kekke sokken :+1:.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op HF en veel plezier hier .

1 like

Dag Rick, succes met je studie en veel plezier op HF!

1 like

Hey Rick, welkom! :wave:t2:

1 like

Welkom en heul veul plezier!:+1:t2:

1 like

Hallo Rick, welkom hier. Ben zelf ook net nieuw!

1 like