Even voorstellen

Hi allemaal,

Na een tijdje stiekem meegekeken te hebben wil ik me graag even voorstellen. Ik ben Rick, 27, woon in Amsterdam en ben sinds een tijd gevangen door het horlogevirus. Omdat de horloges die ik graag wilde hebben altijd buiten mijn bereik waren loop ik vaak met mijn duikcomputer om mijn pols, maar nu moet het toch echt gaan gebeuren…

Toen ik vorig jaar geleden begon met werken wilde ik graag een duiker kopen, lang gewikt en gewogen over de Tudor Black Bay Blue, een paar keer bijna op het punt gestaan om hem te kopen, maar altijd bleef dan toch een stemmetje in mijn hoofd terugkomen die zei dat ik stiekem liever een Submariner (114060) wilde. Onder het mom van penny wise but pound foolish en om mijn eerste promotie op mijn werk te vieren heb ik de knoop nu eindelijk doorgehakt en gaat het de Rolex worden, dus verwacht binnenkort een NA topic ;-).

Groet,
Rick

22 likes

Ben benieuwd naar het NA topic, welkom hier!

1 like

Hoi Rick,

Welkom op het forum! Je hebt ondanks je leeftijd een gezonde portie geduld :smile: Goed man! Meteen voor je grail gaan. Ben benieuwd naar de foto’s en je bijdrages op HF.

Gr. Hans

1 like

welkom. Seiko is ook best mooi hoor.

2 likes

Rolex is a rich man’s Seiko, toch?

2 likes

Welkom, en geniet van je a.s. Rolex.

1 like

Eerste Rolex voor je 30e…is mij niet gelukt :pray:t2:
Goed advies dat ik hier vaak lees: je eerste Rolex NOOIT meer wegdoen. Van harte welkom hier, je zal er vast veel plezier aan beleven. Goede keus de 114060!

1 like

Welkom😀

1 like

zie dat maar eens goed uitgelegd te krijgen

1 like

4 likes

Welkom en veel lees en postplezier.
Zien de NA wel verschijnen!

legt zij het nu uit???

ze valt hier en daar wat in herhaling

Welkom Rick!
De sub is een icoon :+1:
Hou wel rekening met het dure onderhoud :wink:

1 like

Valt best mee volgens mij…

1 like

Ach kan ik best hebben hoor.

:heart_eyes:

Oh en btw…welkom @Domm :thumbsup:

1 like

Welkom en veel plezier alvast met het verheugen op je toekomstige aanschaf!

1 like

Ik heb Seiko noch Rolex, ben meer van het onbekende vintage geneuzel, maar kan van beide merken, als ze hier gepresenteerd worden, ook genieten hoor!

1 like

Nu ben ik benieuwd naar een foto van de duikcomputer om de pols bij het overhemdje. Dat heb ik nog nooit gezien, in tegenstelling tot de Sub. :slight_smile:

Pic or it didn’t happen. En welkom hier. :thumbsup:

2 likes