Even voorstellen !

Beste horlogeliefhebbers !

Na x-aantal maanden regelmatig op dit forum te lezen heb ik toch maar eens beslist om een account aan te maken. Ik ben dus een nieuw lid en wil me even voorstellen.

Ik ben een jonge man van 24 jaar en woonachtig in provincie Antwerpen in België.
Zoals ik al eerder zei bekijk ik al enkele maanden het forum ( zowat dagelijks :grin: )
In het algemeen ben ik fel geïnteresseerd in oude techniek. Ik bezit zelf 2 oldtimers brommers/motoren en ga van tijd tot tijd wel eens graag naar een oldtimerbeurs van motoren of auto’s.

Ik vind de techniek van mechanische horloges enorm interessant en hoop met der tijd een leuke verzameling op te bouwen maar ik vooral mijn kennis uit te breiden. Maar dat zal mede door dit forum geen probleem zijn.
Ik heb al enorm vaak op het verkoop –gedeelte gekeken maar omdat ik nog geen account had kon ik uiteraard ook nog geen horloges kopen.
Ik ben vorige maand op citytrip geweest en kon me dan ook niet bedwingen , mijn eerste mechanische horloge volgde ! Een Russische handopwinder , een Pobeda ЧН-610К . Iedereen houd van foto’s dus een van de volgende dagen ga ik zeker mijn eerste horloge voorstellen in een nieuw topic!

Tot gauw en allen nog de beste wensen voor het nieuwe jaar! :slight_smile:
Groeten Maxim

19 likes

Maxim; welkom en veel forum- en horlogeplezier!!!

Welkom hier en veel plezier!

Welkom!

Welkom en veel plezier op dit forum!

Welkom Maxim!

Welkom Maxime, geniet van alle filmpjes van horloge techniek

Mijn beste,

Maxime, van harte welkom binnen de contouren van dit Nederlandse HorlogeForum met Internationale allure!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Welkom Maxim!

De foto’s hangen te drogen neem ik aan?:grin:

Veel plezier hier👍

2 likes

Hoi Maxim, van harte welkom en veel plezier op dit formidabele forum. Als liefhebber van Sovjet horloges ben ik uiteraard benieuwd naar een foto van je Pobeda :slight_smile:

Welkom :grinning:

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Welkom welkom👍🏻

Welkom hier en wat voor oude brommer (s) heb je ?
Ik heb er ook een paar

Een dkw hummel model 113 ( bouwjaar 1965 ) en een nsu quickly s ( bouwjaar 1958) . Welke brommers hebt u ?

1 like

Ik heb vooral hulpmotoren uit de jaren 50. Denk aan Mosquito, Berini M13 etc.
Maar ook een aantal “echte” brommers van wat latere datum.
Ik heb net voor nieuwjaar 33 nieuwe kentekens van het RDW gekregen.

1 like

Zoiets bijvoorbeeld

Maar ook

2 likes

Beste, wees welkom hier en veel plezier op dit forum, let wel, het kan verslavend worden :smile:

welkom

@ scudo . 33 nieuw kentekens , dat is wel wat ! :smile: rond 1960 hebben ze wat mij betreft de mooiste brommers/motoren gemaakt!