Even voorstellen

Na enkele weken dit forum te hebben gevolgd en toch in de ban geraakt van alle prachtige horloges hier, besloten een account aan te maken.

Ik ben de laatste weken hard op zoek naar mijn eerste “echte” horloge, na, zoals velen, een fossil te hebben gehad die het begeven heeft.

In eerste instantie viel mijn oog op een Seiko SARB017, 033-035 of een SKX. Maar mochten er andere aanraders zijn hoor ik het graag!

Ik zal ongetwijfeld hier en daar verschijnen in wat topics en kijk er naar uit misschien zelfs een horloge over te nemen!

11 likes

He welkom! De Sarb017 is echt heel gaaf! Heb al veel horloges gehad en geprobeerd maar de sarb is perfect voor mij. Vooral op staal.

7 likes

Als ik deze nog een paar keer zie langskomen ben ik (weer) om. Mooi man!

2 likes

Mijn beste,

Tim, van harte welkom in die aangename kring van Horloge-Passionisten!!
Duidelijk een forum ván liefhebbers,vóór liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Hallo Tim

Welkom op het forum.

Met de keuze voor een SKX kun je niet fout gaan.
Seiko SARB’s zijn bijna allemaal wel mooi. Als je weer iets verder zoekt kom je er achter dat Seiko heel veel verschillende dress warches heeft.
Zoals o.a. de SRP701, 703 SARY, SARX, SDGM, SARA, GS :slightly_smiling_face:
Succes met je zoektocht, zoeken is bijna leuker dan het “hebben” van je grail :grinning:

Welkom Tim.

Welkom! Veel leesplezier op dit mooie forum!

Welkom :grinning:

Sporthorloges? Of in ieder geval dressy-sportief met wat lume en tegen een stootje kunnen?

Sinn.

Hamilton

Glycine
6eb6147136d7d4cbf7f086efb62e7975--catcher-glycine-combat

Christopher Ward

Maar serieus, de SARB03x en Alpinist ga je voor dat geld niet verslaan in termen van specificaties en kwaliteit.

3 likes

Welkom! En de Alpinist is inderdaad top.

Maar de SARB wel op leder toch?

Welkom Tim,

Ik sluit me aan bij mijn voorgangers,

En werp nog 2 mogelijkheden in de ring:

450.- voor deze sarb065:

Zo rond de 600-700 deze Hamilton Jazzmaster day date:

2 likes

Van harte welkom :clap:

PIeter.

Welkom Tim

Welkom en veel plezier hier!

Welkom Tim, Seiko is sowieso een goede start ongeacht welk model je kiest!

Welkom en veel plezier op dit forum!

Bedankt voor de verwelkoming allemaal! Ik heb inmiddels mijn zinnen voornamelijk staan op een SKX. Budget is ongeveer 250. Hopelijk kan ik binnenkort mooie foto’s tonen!

Seiko Blue Dial Diver’s 200M Automatisch Herenhorloge SKX009K1
voor 139,99 bij eGlobal centraal ,gratis verzending

ps ik heb er geen aandelen hoor

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:slight_smile:

Ik ben het met dat eerder genoemde Seiko SARB 017 advies helemaal eens. Topklokje!:+1: