Goede morgen!
Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om mezelf op dit mooie forum voor te stellen.
Mijn naam is Koen Sanders en ik heb al zo lang als ik me kan herinneren een passie voor “mooie” horloges. Van kleins af aan kon ik al genieten van de verschillende Rolex en Cartier horloges die mijn ouders de revue lieten passeren!
Omdat mijn persoonlijke horloges steeds vaker verkocht worden om weer plaats te maken voor een nieuw exemplaar heb ik besloten om naast mijn andere bedrijf, het verkopen van horloges in een wat professioneler jasje te steken. (ook omdat je natuurlijk maar een beperkt aantal horloges mag verhandelen op privé titel)
Ik vind het bezig zijn met horloges vooral heel erg leuk en het moet wat de horloges betreft echt een wat uit de hand gelopen hobby blijven.
Ik lees graag mee met alle interessante topics hier en zal in het vervolg graag wat meer van mezelf laten horen!
Enkele horloges die de afgelopen tijd de revue zijn gepasseerd: (foto’s heb ik door een fotograaf laten maken )
![IMG_0115|690x485]
(upload://jo8YANYGWUWZMxAcuYxAnqBywqN.jpg)