Even voorstellen

Hallo allemaal, mijn naam is Ralph (35), ik kom uit Den Haag, en ik lees hier al een paar weken actief mee. Ik ben pas sinds kort besmet geraakt met het horlogevirus. Heb mijn hele leven eigenlijk geen horloge gedragen maar ga me er nu aan wagen:

Het eerste horloge dat ik heb gekocht (via Magi van Solojapan) is vorige week binnengekomen. Het is de SDGM001.

Ik ben nog op zoek naar een nieuwe SARG003, maar die zijn best moeilijk te vinden.

Bedankt HF!

Groet,
Ralph

19 likes

Welkom op HF Ralph! Top horloge om mee te beginnen! Erg fijn dat je al direct wat foto’s laat zien. Meestal moeten we er om vragen :wink:. Heb je een grailhorloge?

Welkom en veel plezier hier! Een mooie Seiko met een fraaie dial!

Wellicht op termijn een GS maar moet zeggen dat ik deze “Baby GS” toch ook best mooi vind!

1 like

Dat is ie zeker!

Welkom en dat is een fijne start met die SDGM!

Welkom :smiley:

Welkom hier! En een prachtig horloge om mee te beginnen, erg mooi.

Geweldige manier om het horlogedragen te beginnen :ok_hand:

Welkom hier!

Ralph, welkom op HF en veel plezier hier!
Mooie Seiko trouwens!

Van harte welkom Ralph en heel veel plezier gewenst, op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld! :sunglasses::+1:

Dat is een prachtige Seiko, hoge kwaliteit en een zeer goed begin van jouw collectie! Heel veel plezier ermee! :ok_hand:

Welkom Ralph

Welkom en veel plezier op dit forum!

Bedankt allemaal voor het warme welkom!!

welkom

Welkom, gave seiko!

Mijn beste,

Ralph, van harte welkom binnen de gelederen van dit gezaghebbende horlogeforum!!
Duidelijkheid een forum ván liefhebbers vóór liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom en gelijk een goede start met deze Seiko :+1:

Welkom hier Ralph👍
Mooie Seiko, mooi begin!:grin:

Van harte welkom :clap:

Pieter.