Even voorstellen

Hendrik, al 11 jaar bezig alhier, maar heeft zich nog nooit fatsoenlijk voorgesteld. Inmiddels dik 70+ er en niet met zijn tijd mee gegaan.:innocent: Dat geeft zoals ik vandaag gemerkt heb problemen…

Ooit 6 maanden voor een baas gewerkt, en daarna alleen als zzper (al bestond die term nog niet) Op latere leeftijd o.a. helemaal in de ban geraakt van horloges, klokken, en nautische spullen. Bewust afstand gedaan van o.a. mobile telefoon, is niet te vinden op face book, twitter etc.etc. Woon in het midden van N.L., vermaak me verder met de miss, een Porsche911 cabrio, kinderen en klein kinderen, bridge, horeca bezoek, de betere spiritualiën, reizen , en nog zo het e.e.a.
Het zal u allemaal jeuken, maar een verzoek a.u.b.: niet onmiddellijk de vlag uit steken en de mods lastig vallen als ondergetekende een ad plaatst zonder eigen foto!
Het ga u allen goed jongelui

20 likes

Welkom Hendrik, en veel plezier hier!

1 like

Dat is snel! :grinning:

1 like

Welkom! We houden hier op HF erg van foto’s.

2 likes

Goeie link: https://www.horlogeforum.nl/search?q=foto%20plaatsen

Welkom Hendrik! Ik ben wel benieuwd naar je collectie en naar de 911 (recent of vintage?).

1 like

Welkom grootvader zonder mobiele telefoon(?). Gaat dat met hedendaagse (klein-)kinderen?

1 like

Perfect, enne het is een vintage 911

4 likes

Dat dus.

1 like

Bij jeuk gewoon krabben toch?

p.s. ben ook nog honorair boswachter, dus wel even opletten dat het geen teek is !

Welkom Hendrik

Welkom! :slight_smile:

Welkom Hendrik! Heel veel plezier hier en hopelijk kan je ons verblijden met een hoop mooie foto’s :smiley:

1 like

Welkom!

Hartelijk welkom hier!!!

Welkom hendrik , maar dat ben je toch al 11jaar .

1 like

Dank voor de aardige reacties, op mooie foto s zult u lang moeten wachten :sunglasses:

Dan zijn gewone foto’s ook goed hoor :wink:
En die Porsche mag er ook best op staan :+1:

Die heb ik op mijn computer staan!

Tot uw dienst! :innocent:

6 likes

Mooi hoor, ziet er goed uit :+1: